11. päivä

Nyt pieni mieliteko, mutta tilanne on hallittavissa. Pyrin pitämään yllä sellaista mielikuvaharjoittelua, että miltä tupakansavun vaikutus tuntuisi. Onneksi on niin, että yleensä mitä kauemmin on savuttomana, sitä pienempi on tupakanhimo ja pienempi riski sortua. Olen huomannut savuttomuudessa niin paljon positiivisia vaikutuksia, että tuskin ala enää polttamaan, vaikka melko lyhyen ajan olenkin vasta ollut savuttomana. Tiukassa tilanteessa voi lähteä pienelle juoksulenkille, jonka aikana ja jälkeen tulee mieleen ajatus: Ei ikinä enää tupakkaa.
Asiat eiv?t ainakaan parane tupakoimalla.

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Koitas Hoffnar saada laitettua itelles tuo banneri tuonne alas, olis helpompi seurata sun savuttomien päivies kertymistä. Sulla on ihan hyviä ja  kannustavia ajatuksia savuttomuudestasi.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Joo, laitoin. Eipä se ollutkaan niin vaikea asia, kuin kuvittelin. Nyt pitäisi näkyä banneri, kun laitan tämän viestin.
  • editoi toukokuu 2016
    Ei tullut vieläkään banneri näkyville, ehkä nyt tämän viestin myötä.
    Katpitko ohjeet tsrkkaan. Lopussa kun rullas alas oli vielä teksti Lähetä tai Tallenna. Millä vehkeellä kirjoittelet?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Tää palsta on jo jokseenkin vanha, mutta pakko kommentoida kun itsellä on tänään 11. päivä ilman ja hyvin samanlaiset ajatukset kuin aloittajalla.
  • Mitä aloittajalle kuuluu? 
    Hoffnarista ei olekaan kuulunut aikoihin mitään...
  • Mulla tänään 11. päivä polttamatta ja olo on hyvä. Näihin päiviin mahtuu muutama tosi vaikea päivä jolloin olen itelleni sanonut ihan suoraan että prkl, nyt ei periksi anneta. Olen siis lopettanut täysin luomuna. Takana melkein 30 vuotta tupakointia, välillä vuoden-kahden mittaisia lakkoja ja aina retkahtanut. Mun tämänhetkinen rahapula on tosi hyvä nyt kun ei vaan ole rahaa ostaa röökiä! Hermostunut olen kyllä ja hyvinkin äkkipikainen mut kun yksinäni asustelen niin ei tartte kenenkään mieltä pahottaa!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.