Heinäkuu 2016 lopettajat

2456794

Viestejä yhteensä

• Mä lopetin 3.7. 2016.  Aika hyvin tää on sujunu, mut edellisitä kerroista tiedän et sitten tulee vaikeeta kun on todistanut itselleen et voi olla ilman, ja et kyllä sitä yhden voi aina joskus polttaa...
    En tiedä onko vieroitusoireita vai mitä mut nukuttaa ihan sairaasti, yhdet päikkärit oon jo nukkunu vaikka kello ei oo ees yhtä. Onneks oon lomalla ni se on mahdollista.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi heinäkuu 2016
    Krestiinalle tervetulotoivotukset! Sulla on jo kohta kaksi viikkoa savutonta aikaa. Kuinka sujuu?
    Pallerotervakolla toista viikkoa kasassa kans. Loma on hyvää aikaa lopetella. Kyllähän tupakka virkistääkin keskushermoston kautta. 
    Nuku vaan päikkäreitä, kun on mahdollisuus.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Joo, unettomuus on pahempi vitsaus, se vie loputkin hermot. Siitäkin on kohtalaisesti selvitty, vaikka ei enää ns. hyväksi nukkujaksi tulekaan.
  • Kaksi savutonta päivää takana, olen tyytyväinen. Alku on sujunut kohtuu helposti. Eihän tässä enää tarvikkaan kuin olla loppuelämä savuitta :). (Tosiasiassa tiedän että vielä monta kertaa on tuskat edessä, mutta iloitkaamme tästä hetkestä kun nikotiinipiru on vaiti ja antaa mun nauttia seesteisestä mielentilasta).
  • Täältä myös peukkua ylöspäin uusille lopettajille!

Minulla toimii hyvänä boostina liikkuminen. Mitä pidempi ja rankempi treeni on takana, sitä vähemmän tekee mieli polttaa ja turmella keuhkojaan.

Toinen toimiva keino oli (ja on edelleen) laittaa rahaa konkreettisesti sivuun. Laitan joka lauantai 2 kpl 20e seteliä läpinäkyvään purkkiin. Siinä on meikäläisen viikon tupakat rahana.

Pikkuhiljaa alkaa kirstu täyttymään ja kummasti hymyilyttää aina silloin tällöin.... :)
  • BCBC Helsinki
    editoi heinäkuu 2016
    Noin se on Nanna72. Iloitse, kun on helppoa :) Tosiasia on, että se tupakka houkuttaa vielä monen monta kertaa :( Vaikka lopullinen irtiotto tupakasta on tavoitteena itsellänikin, elelen kuitenkin savuttoman päivän kerrallaan. Kunhan en tänään polta. se on hyvä juttu. Huominen on vasta huomenna.
    image
  • Minä lopetin kesäkuun viimeinen päivä polteltuani n. 30v. enemmän tai vähemmän. Nyt tuntuu olo suht hyvältä, lopettamisapuna Champix, joka kyllä aiheuttaa kasan sivuoireita. Tsemppiä kaikille kanssakärvistelijöille!

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • Kiitos kannustajille! Totta puhut Ranla tuosta liikunnasta. Kun käy hikilenkillä niin ei todellakaan tee tupakkaa mieli vaan hiljaa itsekseen iloitsee että keuhkot saa pikkuhiljaa paremmin happea. Jotenkin tuo liikuntakin alkaa tuntumaan taas mielekkäämmältä. Mulla kun on tupakoidessa ollut se fiilis että turha tässä edes yrittää kuntoilla kun tupakalla romuttaa kuitenkin kaiken hyvän työn.

Ja kolme päivää alkaa olla purkissa savuttomana. Olo on todella tyytyväinen että vihdoin sain sen kierteen poikki, olenhan suunnitellut sitä ainakin pari kuukautta mutta en ole aikaisemmin päässyt sanoista tekoihin.
  • Moikka kaikille!

Mä kanssa oon heinäkuussa lopettanut, vertaistukea ja neuvoja tupakoinnin lopetuksesta olen etsinyt ja onneksi sattumalta stumppi-sivuille löysin. 

Mä oon myös näinä muutamana päivänä huomannut et liikunnasta on tosi paljon apua kun röökihimo iskee. 
    Ennen lopettamista kirjotin myös paperille mua motivoivia asioita, listan kertaaminen aina muistuttaa mua miksi lopetin tavan ja tupakanhimo hälvenee.

Raikasta viikonloppua! :) 

• Hyvä idea Vipe tuo motivaatiota parantava asialista.

Mulla tänään ollut vaihteeksi vaikea päivä. Heti, kun jotain arjesta poikkeavaa, niin alkaa ajatus kiertymään tupakan ympärille. No, onneksi synttärit ei oo ku kerran vuodessa ja oon aivan varma, että vuoden päästä ei enää tuu mieleen, ett jos juhlan kunniaksi yhden polttaisin.

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.