Heinäkuu 2016 lopettajat

1838486888996

Viestejä yhteensä

• Kerran tupakoitsija, aina tupakoitsija (ainakin pään sisällä) - kyllä meni viime yö tupakointi unia nähdessä! 
    Ihan sujuvastihan tuo tuntui vielä sujuvan, ei tehnyt tiukkaakaan vedellä henkosia patiolla istuskellessa, kylmästä oluesta ja auringosta samalla nauttien. Varmaan tämän vuosipäivän hehkutuksen myötä palasi tupakointi taas voimakkaana alitajuntaan ja siitä aasin sillan kautta mieleen muistui Vaari! (hän jossain vaiheessa kirjoitteli, että matka oli suht helppo ainakin vuoden pätkään asti, mutta sitten jotain muuttui..) Vieläkö oot Vaari linjoilla, miten menee????

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Muistinkohan onnitella?? Hitsi kun ollut niin haipakkaa että päässä suttaa  :o
    Jätti-onnet siis T72, jos olen unohtanut onnitella!! <3 Ihan huikeeta.. pari kuukautta ja minä kans...  :D

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Hui kauhia T72, oot nyt öisin alkanu "polttelee". Mä en oo nähnyt yhtä ainoata unta tupakanpoltosta koko aikana, ja toivottavasti en enää tässä vaiheessa alkais näkemäänkään. Varsinkin, jos se noin luontevalta tuntuu :o

Jos sulla on nyt vaan samanlainen kesä-olut-terassi-syndrooma kuin mulla oli pari-kolme viikkoa sitten. Kesti muutaman päivän, ja oli melkoisen voimakkaita mielitekoja, kun haistelin nenä pitkänä tupakantuoksuja ja jopa hetkittäin mietin kamppaavani jonkun röökaajan ja pummaavani siltä sen yhden...

Ja kun sä et, toivottavasti, kävele unissas, öisillä kaduilla metsästämässä tupakkaa, niin sortumisen todennäköisyys on pieni :* Toivottavasti uneksiminen loppuu yhtä nopeasti kuin ilmaantuikin!

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • Minä oon tainnut ainakin kerran aikaisemminkin unissani savutella... vaan onneksi en oo siihen jäänyt koukkuun, ei niitä tupakkiunia jaksais alvariinsa katella :-D Se on jännä tuo ihmismieli - nyt kun on tullut ensimmäiset päivät, viikot, kuukaudet, puoli vuotinen ja kokonainen vuosi täyteen, niin mitäs nyt sitten  :-/ Miten sais pidettyä siitä ajatuksesta kiinni, että on ne toisenkin vuoden ensimmäiset etapit ihan yhtä suuria saavutuksia kuin ensimmäisenkin :-?

• T72, myöhästyneet onnittelut mummilastakin!
    sanoitpa viisaasti siinä, että toisen vuoden saavutukset ovat yhtä hienoja kuin ensimmäisenkin. Niin ovat! Vaikka fyysiset ja henkisenkin viekkarit toki helpottavat, on ihan yhtä tärkeää olla polttamatta tänään kuin eilenkin! 
    Juuri nyt istun kotona lasitetulla parvekkeellani. Ollaan ukon kanssa sisustettu tästä toinen kesämökki, se varsinainen kun on yli 300 kilometrin päässä saaressa, eikä näillä kymmenillä sinne enää niin usein jaksa. Vielä kaksi vuotta sitten tämä oli tupakkahuoneeni, jossa kukaan muu ei viihtynyt enkä minäkään kuin sen 20 kertaa päivässä. Nyt täällä on sohva, viherkasveja ja pieni ruokapöytäkin. Tämänkin ihanuuden sain kun kykenin lopettamaan!
  • Kiitos Mummi64 (ja Olivinialle tuonne parin pykälän päähän :-) ) Hienolta kuulostaa Mummi sinun uusi kesähuone, tässähän tulee ihan itsellekin into laittaa parveke nätiksi  :bz

• editoi kesäkuu 18
    10 päivää... B) vielä savuton juhannus koettavana ja sitten
    daigadaigadaidaigaduuduudai B)

• Heyyyyy Ma.... - vielä ehtii askeleita tovin treenaamaan :-D 

• editoi kesäkuu 29
    KUTSU ;) 

Tervetuloa viettämään virtuaalihahmo Finiton 1-vuotissynttäreitä ja samalla juhlimaan hänen vuoden kestänyttä savuttomuuttaan!

Aika: 30.6.2017 klo 0.00-24.00

Paikka: Heinäkuu 2016 - potero

Asu vapaa

Poteroon on hyvän ruoan ja juoman lisäksi varattu lepopaikkoja, jos 24 tunnin tanssahtelu tuntuu ylivoimaiselta.

Tervetuloa!

P.S. Jos haluat jotenkin muistaa päivänsankaria, niin kukkiin tai lahjoihin suunnitellut rahat voi lahjoittaa vähävaraisille, vielä tupakoitseville henkilöille ;) , jotta heillä olisi mahdollisuus ostaa korvaustuotteita ja päästä eroon tupakasta.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
     :) 
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.