Heinäkuu 2016 lopettajat

19091929496

Viestejä yhteensä

• Taas yksi kuukausi lisää, hienoa T72. Ei ehditä olemaan kuin hetki samassa kuukausilukemassa, kun sä pistät vilkun päälle ja kaahaat ohi. No saat kyllä kaahailla, täällä ja savuttomana B)

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • editoi lokakuu 30
    Jep, jep, se on taas kuukausi lisää savuttomuutta, jo vuosi ja kolmasosa toisestakin plakkarissa B)

Voisi ajatella, että tupakkaa ei enää edes muista. Mutta, mutta kyllä se niin sitkeessä on...meinaan pari viikkoa olen haistellut "vesi kielellä" mielestäni niin hyväntuoksuisia tupakantuoksuja ja himoinnut sen, edes yhden polttamisesta :( Toivottavasti nämä mielihalut olisivat nyt ne kuuluisat viimeiset kiusaukset!

• Myös tupakantuoksun suhteen on meissä eroavaisuuksia, minulle ei ole tullut minkäänlaista vastenmielisyyttä sitä hajua kohtaan. Vaikuttaa ehkä myös se, että hajuaistini on aika olematon, liuottimista (esim. kun joku lakkaa kynsiään) tulee hengitysoireita. Nyt on ahtauma taas huonommassa vaiheessa, limaa erittyy varsinkin aamuisin paljon. Menen tällä viikolla "vaihteeksi" verikokeisiin, saapa nähdä.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Finitolle onnitteluja kertyvästä ajasta. Joskus tupakan tuoksu tuntui mukavalta, mut yleensä en sitä enää usein rekisteröi. Sen sijaan sikarin tuoksusta tykkään, miksei piipunkin. Mitään tekemistä tällä ei ole enää mielihalun kanssa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Töttöröö Finito, onnea uuden kuun täyttymisestä!!!! Vaan aatella, että vieläkin tulee mielitekoja :open_mouth: Yleensä se tupakki tuoksuu minunkin nokkaani, vaan syksyn kosteiden ilmojen myötä tuoksu on muuttunut taas lähemmäs lemua (näin kävi myös silloin kun itse poltin, ensimmäiset kosteat ja koleat syyssäät sai nenän aina nyrpistymään tupakilla käynnin jälkeen.. oikein häiritsi se takkiin ja hanskoihin jäänyt haju vaan pianhan se siitä aina tasottui talven kuivien ilmojen myötä.) 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • LilacLilac Pk-seutu
    Onnittelut Finitolle! Minäkin huomasin viikonloppuna kyläillessäni, miten hyvältä vaniljasikarin savu tuoksui. Mutta onneksi ei tullut itselle kiusausta polttaa tupakkaa eikä sitä sikariakaan. :)
  • editoi lokakuu 31
    Näinhän me ollaan erilaisia, niin lopettamistapojen kuin tuoksunkin suhteen. Tupakka on tuoksunut minusta koko ajan hyvälle, mutta ei ole näin kiusoitellut aikoihin :s

Toivottavasti vko vointisi tästä taas kohenee, jos se sitkeydestä on kiinni, niin varmasti.

Ja kiitos onnitteluista, sanoo hän, nyt 12 kiloa kevyempänä, ja niin onnellisena molemmista saavutuksista. Tuoksukoon mokoma!

• Onnittelut Finito, 12 kiloa on jo melkoinen joulusika! Minä olen taistellut nyt reilun kuukauden vaa'an kanssa ja kyllä on vaikeaa. Millä keinoin olet päässyt kiloista eroon?

Minulla tupakkahimot on ensimmäisen vuoden jälkeen haihtuneet kokonaan. Enää ei tule edes mieleen polttaa, mutta hyvin on muistissa se, kuinka vaikeaa oli lopettaa. Ja koska en missään nimessä halua syödä Champixia uudestaan, en ikinä aio enää polttaa.
  • Jippadabbaduu, kertyi taas uusi savuton kuu  \:D/ Suurta onnellisuutta ja kiitollisuutta huokuu mieli täälläkin, ylpeä oon ittestäni ja helpottunut, että mielitekoja tulee enää aniharvoin jos laisinkaan. Monta yritystä on ollut vuosien varrella vaan nyt näyttää vahvasti siltä, että kaikki palikat on viimein osuneet kohdilleen :-)

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    T72, sulle iloiset onnittelut. Kyllä savuton elämä nostaa ilon ja kiitollisuuden vielä meikäläisenkin mieleen useasti. 
    Olisin aika raihnainen varmaan nyt, jos en olis lopettanut. Ikääntyminen tupakan kanssa, huh!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.