Elokuussa 2016 lopettaneet

1356796

Viestejä yhteensä

• Hyvä Frodo ja kiitos tsemistä Melisa! Täällä päivä mennyt savuitta! Työt alkaneet, ei ehdi tupakkaa miettiä. Toki siis mielessä käy monestikin, mutta kun hukuttaa itsensä töihin niin kyllä se siitä. :smiley: 

Tsemppiä kaikille!! :smile: 

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Viimeisen tupakan poltin sunnuntaina 7.8. klo 22. Tänään tulee siis 3 vrk täyteen savuttomuutta ja olen huippuylpeä. Tulihan sitä tupakoitua yli 40 vuotta ilman yhtä ainutta lakkoa.
    Nyt vain tuli tunne, että on aika lopettaa, vaikka ei mitään vaivoja olekaan, ainakaan näkyviä (ja kuuluvia smiley )
    Tahdonlujuutta tämä kyllä vaatii.
  • Heh, tuolla toisessa ketjussa jo sinulle kommentoinkin. :smile:  Tervetuloa lopettaneisiin! Tahdonlujutta vaatii, mutta periksi ei anneta.
    Teehän asetuksissasi ihan laskurikin itsellesi, niin näet kuinka monta tupakkaa jää plttamatta ja kuinka paljon rahaa säästyy.

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Tervetuloa alkapo59 ja tsemppiä lopetukseen. Tänään ollu vielä aika iisi päivä,ei ihmeempiä tupakantuskia..onneks. toivottavasti jatkuukin näin  :)
  • Kiitos tsempeistä. Tänään, neljäntenä päivänä on tuntunut vaikealta. Imeskelytablettien avulla olen selvinnyt himotilanteista.
    Odotan kovasti, että pari viikkoa olisi jo kulunut, silloin savuttomuus on varmaan jo huomattavasti helpompaa.
  • editoi elokuu 2016
    Hienoa nähdä, että uusia lopettajia ilmestyy kaiken aikaa. Onnittelut hienosta päätöksestä ja voimia vaikeimmille päiville ja viikoille. Se, milloin olo alkaa helpottamaan ja tupakka unohtumaan useiksi tunniksi on varmaan jokaisella stumppaajalla erilainen. Tässä vaiheessa tupakkaa ei muista päivässä kuin aamukahvin jälkeen ja kerran pari päivän aikana, kun tulee tilanne, jossa ei vielä ole ollut tupakoimaton ja jossa aina on pistänyt tupakaksi. Tupakoimattomaksi täytyy ikävä kyllä opetella tilanne kerrallaan, mutta joskus ne tilanteet loppuu!

Sinnitelkää, vaikka tilanne tuntuisi ylitse pääsemättömältä!

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • Juu, eihän tässä paljon muu auta kuin sinnittely.
    Onko teistä kukaan laittanut tupakasta säästyneitä rahoja päivittäin jemmaan?
    Itse ajattelin niin tehdä, jos ensi kesänä pääsisi upealle lomareissulle.
  • Mä oon laittanut säästöön viikottain lähes sen verran, kun tupakkaan kului rahaa. Opiskelen vielä näin varttuneella iälläkin, minkä takia raha on tiukilla ja olen laittanut säästöön kulloisenkin rahatilanteen mukaan. Aion reilun vuoden päästä palkita itseni kahdesta asiasta: valmistumisesta ja tupakoimattomuudesta, ja matkustaa kaukomaille! 

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • Loistavaa Finito! Olet varmasti palkintosi silloin ansainnut.
    Perheessäni myös mieheni lopetti tupakoinnin samaan aikaan ja laskimme, että rahallinen säästö vuodessa on noin 5500 euroa. Jos joka pennin säästäisimme, olisi tiedossa aikamoisen loistelias ulkomaan reissu ja jäisi vielä rahaa muuhunkin. Kun nyt saisi puoletkin tosta summasta säästettyä, sekin olisi jotain.
    On muuten helpottavaa, että puolisokin tuli järkiinsä. Ei varmaan olisi kovin helppoa yksin yrittää tupakoinnin lopettamista, jos toinen puolisko polttaa.
    Miten teillä muilla, yksin vai yhdessä?
  • Mun emäntä ei onneks polta, että yksin täs lopetetaan. Emännällä on jo tainnu usko mun lopetukseen lopahtaa ku oon menny ees taas tän lopetuksen kans..mutta eiköhän se oma usko tähän lopettamiseen oo kuitenki tärkein :-D ny jo viis päivää takana, pian jo viikko..Yes
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.