Elokuussa 2016 lopettaneet

12467100

Viestejä yhteensä

• 15 vuotta aiemmin lopetti, 30 vuotta hänelläkin kessuttelua tuli.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi elokuu 2016
    Minun mieheni ei polttanut, kun tavatiiin. Oli tietty kokeillut, mut ei jäänyt nalkkiin siihen. Minä savuttelin sen 40 vuotta, eikä mies muuten sanonut koskaan siitä mitään. Oli työpaikalla tottunut kavereiden poltteluun. Oli kans nähnyt miten lopetan ja sorrun, lopetan ja sorrun. Siksi en täs viimeisessä enää hänelle mitään sanonutkaan. Sit hän vielä sanoi, et taisi olla helppo lopetus, kun et ole yhtään kiukutellut. Joo-o!
    No kyllä hänelläkin oli pikkusikarivaihe. Ensin lomamökillä 2 viikkoa poltteli, ei sit enää kotosalla. Seuraavana kesänä koko kesäloman, ja sitä seuraavana yritti koko kesän poltella. Minä sit rähähdin, et kannattaako yli 40-vuotiaana oikein yrittämällä yritää poltella, kun tässä toinen on koko ajan yrittänyt päästä eroon. Hän oli fiksu ja uskoi het vaimoansa. :) Sen koommin ei ole poltellut. Ei ollut taipumusta addiktoitua ilmeisesti.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Hypätään mukaan elokuisten ketjuun. Viimeinen tupakka on nyt poltettu. Tästä alkaa uusi savuton elämä. Johan sitä on tullut poltettua 27 vuotta. 
  • editoi elokuu 2016
    Hellurei kaikki!
    Savuitta mennään täälläkin. Vaikeita hetkiä on ollut, välillä ihan kunnolla kiristänyt nuppia. Mutta tuo on niin totta, niitä tilanteita tulla tupsahtelee vastaan, ja tupakoimattomuuteen on opeteltava. Mutta pikku hiljaa!

- Olivinia

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Tänään taas helpompi päivä kuin eilen. Uutena ilmiönä kylläkin pieni päänsäryn poikanen, saattaa myös johtua kolmisen viikkoa sitten aloitetusta dieetistäkin. Alkoholia olen ottanut koko kesän aikana vain yhden kerran, minimissä siis sekin. Nyt ei kyllä passaa ottaa yhtään, se tietää tupakanhimoa.
    Sanoisin, että elämäni on tällä hetkellä kurjuuden maksimointia :wink: , mutta eiköhän aurinko joku päivä paista tähänkin risukasaan: henki kulkee, ylipaino ei rasita eikä kännissä tule törttöiltyä :smiley: 
  • FrodoFrodo Pohjanmaa
    Ja taistelu jatkuu..onneksi hyvillä mielin vielä ! Stemppiä kaikille!!
  • Moikka kaikille elokuussa lopettaneille! änkeän mukaan kun vielä kerkeää! Taustaa vähän: Olen aloittanut tupakoinnin 14 vuotiaana ja itse olen nyt 29 vuotias. Pari vuotta tullu tupruteltua. Lopettamis yrityksiä taustalla on pari, ja pisin tauko oli raskauden ajan, jonka jälkeen lähti taas kessuttelu käsistä.. tämä on siis ensimmäinen pvä ilmat tupakkaa. Pari nikotiinipurkkaa on jauhettu. tsemppiä kaikille! We can do it!!
  • Tupakka pyörinyt lähes koko ajan mielessä. Kuinka helppoa olisikaan mennä ja ostaa taas aski  :( . Vieraat ihmiset ärsyttävät suunnattomasti. Voi kumpa tietäisivät mitä mielessäni ajattelin mm. Prisman ruuhkissa heistä  :D. Vaan periksi ei ole annettu. Kyllä tähän pystytään. Me kaikki  :)
  • Olipa hirveä päivä. Todella kaikki meni aamusta asti ihan päin hemmettiä ja eka kertaa kahteen viikkon tuli mieleen hakea aski teparilta ja vetää kerralla koko setti. mutta sitten mietin  että ainoa asia mistä olen nyt ylpeä on se, että olen tupakatta. Jotenkin sen jälkeen mieliteko hävisi. Voin vain kuvitella miten hyvä fiilis olis ollut röökin jälkeen
  • eka kirjoitti:
    Olipa hirveä päivä. Todella kaikki meni aamusta asti ihan päin hemmettiä ja eka kertaa kahteen viikkon tuli mieleen hakea aski teparilta ja vetää kerralla koko setti. mutta sitten mietin  että ainoa asia mistä olen nyt ylpeä on se, että olen tupakatta. Jotenkin sen jälkeen mieliteko hävisi. Voin vain kuvitella miten hyvä fiilis olis ollut röökin jälkeen
    Todellakin saat olla ylpeä itsestäsi  :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.