Elokuussa 2016 lopettaneet

13468988

Viestejä yhteensä

• Toivottavasti täälläkin yöt paranisi pian. Muutaman tunnin saan nukuttua rauhallisesti, mutta viimeistään viidestä alkaen menee ihan pyörimiseksi. Päivät tuntuu menevän ihmeellisessä väsymyksen ja sumun välimaastossa. Joskin hetken ajan tänään tuntui siltä kuin näkö olisi terävämpi kuin aikoihin  :o. Aivan ihmeellinen tuntemus  :#
  • Moikka! Lopetettiin vaimoni kanssa yhdessä eilen, ja hyvältä tuntuu!  :)

"Muista aina: Joskus se, ettet saa haluamaasi, on onnekasta." -Dalai-Lama

"If you have health, you probably will be happy, and if you have health and happiness, you have all the wealth you need, even if it is not all you want." -Elbert Hubbard

• Hienoa Murbe!! Tervetuloa lopettaneisiin molemmat!! :smile: 

- Olivinia
  • Viikko tupakoimattomuutta tuli eilen täyteen miehelleni ja minulle. Olen tosi ylpeä jo tästäkin saavutuksesta.
    Tästä on hyvä jatkaa.

• Hienoa, että lisää lopettaneita tulee joukkoon mukaan ja onnea hienoista saavutuksista kaikille. Miulla oli TODELLA TODELLA vaikea päivä. Ensimmäinen päivä töissä loman jälkeen ja tupakkaa tehnyt aivan valtavasti mieli. Onneksi tästäkin päivästä on kohta selvitty.
  • Tsemppiä MustikkaSuu kovasti. Jospa huominen olisi jo helpompi töissäkin!
  • Kenguru kirjoitti:
    Tsemppiä MustikkaSuu kovasti. Jospa huominen olisi jo helpompi töissäkin!
    Kiitos  :). Päivä kerrallaan eteenpäin.
  • Lopetin polttamisen tuossa viime viikon tiistaina, kun kävin hammaslääkärillä ja dentisti taikoi kellastuneista hampaistani taas valkoiset soodapesulla. Tuli aika paljon noottia röökin poltosta ja ihastelin itsekin valkoisia hampaita, ettei huvittaisi niitä enää pilata.

Nyt seitsemättä päivää polttamatta ja olen 1-3 nikotiinipurkkaa päivässä syönyt vieroitusoireisiin. En oikein tiedä pitäisikö tuo purkka syödä aina röökifiiliksen tullessa vai pitäisikö sitä syödä säännöllisesti tiettyinä aikoina. Olen nyt syönyt yhden aamupalan jälkeen ja toisen illalla.

Olen yrittänyt lopettaa aiemminkin, mutta huonolla menestyksellä. Viime vuonna olin noi nelisen kuukautta polttamatta, mutta muutamien bilepolttojen kautta koko homma riistäytyi taas hallinnasta ja alkoi taas se puoliaskia päivässä -tahti. Toivotaan nyt parempaa menestystä.

,
  • Se ois täys kymppi tänään täynnä. Nyt on kyllä tehny röökiä mieli vähän enemmän mut purkka naamaan sillon niin helpottaa. Töis ei hirveesti muiden tupakointi haittaa..vaikka välillä tuoksuukin muka hyvälle. Alkaa oleen kivasti elokuus lopettaneita, HYVÄ ME!!!!
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi elokuu 2016
    Tervetuöoa Stumppiin ja tosimielellä lopettaviin Kenguru, Murbe ja Ralle.
    Rallella jo viikko takana ja Murbella peräti 11 savutonta päivää. Murbe sai vaimonsakin mukaan, se on hienoa.
    Käykää usein Stumpissa lukemassa ja kirjoittamassa. Se on paras tie pysyvään savuttomuuteen. Lisäksi tarvitsette hyvän motivaatioon perustuvan päätöksen, voimia, sisua ja kärsivällisyyttä. Täältäkin saatte tukea ja kannustusta.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.