Lokakuussa 2016 Lopettaneet

2456736

Viestejä yhteensä

• Aamut on aina vaikeimpia :( Nyt alkaa helpottamaan. Hymyilyttää tuo banneri, polttamatta 1 päivä :) Toivotaan, että siihen tulee monta päivää, kuukautta ja vuotta lisää! Eilen tosiaan tuli siivoiltua ja ulkoiltua. Tänään sama homma, ulkoilua ja siivoilua.
    "Ei ensimm?inen - mutta viimeinen!"

• Se on hienoa, että pystyy johonkin tekemiseen keskittymään. Minä pystyin alussa 15 minuuttia johonkin askareeseen keskittymään, sen jälkeen tuli täysi lamaannus ja mustia ajatuksia pääkoppaan. Ymmärrän nyt, kun aikaa on kulunut, että täysi hulluus ja itsetuho oli tuolloin kesällä 2013 lähellä.
  • Vkolle täytyy antaa kyllä täydet kiitokset siitä, että kaunistelematta kerrot asioista täällä. Suuren työn olet tehnyt savuttomuudessasi, hienona esimerkkinä meille perässätulijoille!!

tervetulotoivotukset ja tsempit lokakuun lopettajille, siitä se lähtee! :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Laastari tuppaa irtoamaan, vedin niin kovan juoksutreenin päivällä, että hikiseksihän sitä tuli ja piti mennä suihkuun :) Pihi kun olen, niin painelen sitä vaan kiinni enkä laita uutta :smiley:

• Ilmottaudun kans mukaan uusien savuttomien kerhoon, savuttomuus / nikotiinittomuus for the win. ;) Toinen täysin savuton päivä menossa ja on kyllä melko pitkältä tuntunut. Pahimpia on illat nukkumaanmennessä, on niin levoton. Enivei tsemit kanssalopettajille, varmasti oikea ratkaisu!

• Voiton puolella ja laastari todellakin vetelee viimeisiään :D Mutta ei haittaa, mulla ei koskaan ole illat olleet vaikeita. Tsemit Nekromanzerille iltaan! Nyt peiton kanssa sohvalle katsomaan Hobbittia!

• Tsemppiä lokakuisille! Välillä on helpompaa ja välillä vaikeampaa mut me pystymme kyllä, päivä kerrallaan  :)
  • editoi lokakuu 2016
    TiinaJii kirjoitti:
    Voiton puolella ja laastari todellakin vetelee viimeisiään :D Mutta ei haittaa, mulla ei koskaan ole illat olleet vaikeita. Tsemit Nekromanzerille iltaan! Nyt peiton kanssa sohvalle katsomaan Hobbittia!
    Laastari tosiaan kylläkin meinaa välillä irrota, kerran yritin painella kiinni, mutta huomasin ettei tehoa enää kunnolla niin oon nyt vaan uuden laittanut tilalle... Kädet kyl syyhyää ja töissäkin työkaverit yrittää pyydellä röökille. Ne on olleet tiukkoja paikkoja. Mä hommasin eilen sit sähkötupakan (nikotiiniton) pahoja paikkoja varten. Kahvia kuin edelleen nyt vaan aamuisin ja loppupäivän vaan teetä. Kahvi tuntuu olevan mun heikkokohta. Tietty kun lopetin niin nyt  moni luulee et oon raskaana, joka ärsyttää kun se ois toivottua, mutta se on niin inhottavaa, eikö muka muuten voi nainen lopettaa tupakointia!!!! 
  • editoi lokakuu 2016
    Terve! Liityn mukaan lokakuussa lopettaneiden ryhmään. Nyt on kolmas päivä menossa ja ei tämä kyllä helppoa ole! Olen polttanut n. 40 vuotta askillisen päivässä ja tapa on juurtunut niin osaksi minua, että nämä kolme päivää ovat olleet aikamoista taistelua. Päätös on kuitenkin päätös ja siitä en aio lipsua!! Samaa uskon teistä muistakin juuri lopettaneista. Eteenpäin vaan: positiivisesti, mutta päättäväisesti!
  • editoi lokakuu 2016
    Ai niin, piti vielä sanoa, että apunani lopetuksessa on Champix-lääkkeet. Olisi ihan mukava kuulla lokakuussa lopettaneilta kokemuksia Champixista. Itselläni sen vaikutukset tupakanhimoon tuntuvat olevan aika lievät, toisaalta sivuoireitakaan ei lääkkeestä juurikaan ole tullut. Toivon kuitenkin, että se omalta osaltaan auttaa tässä lopettamisessa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.