Lokakuussa 2016 Lopettaneet

13031323335

Viestejä yhteensä

• Hienoa kaS, että olet menossa vielä mukana! :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Mietinkin yks päivä, et oletko vielä messissä KaS. Iloinen juttu huomata, että olet ja menossa kovaa vauhtia kohti puolta vuotta.  Takaportit ovat ehdottomasti pannassa lopettajalla. Se on liian helppo avata jos ja kun, mutta jos jne...
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • No niin, pitkästä aikaa tänne kirjoittelemassa... :)
    Hienoa lukea kommentteja samaan aikaan lopettaneilta, siis lokakuussa 2016. Puoli vuotta tuli itsellä täyteen tänään - JES! Ja sen kunniaksi sain sähköpostiin meilin Stumppi.fi ryhmältä ja sen innoittamana päädyin tänne pitkän tauon jälkeen.
    On ollut tiukkoja paikkoja, monia, mutta itsenikin yllättäneenä olen niistä selvinnyt. Joka päivä ei tupakka ole enään mielessä, mutta kun se tulee mieleen niin ei se mahottoman helppoa ole vieläkään. Esim juuri viikonloppuna mökillä, saunasta jäähyllä ja jääkylmä olut... aijaijai.. Pari kertaa töissä hermot menneenä - melkein tuskasta huutaen että "Jos polttaisin niin nyt menisin  röökille!" 
    Tosin hyvänä puolena esim eilen kun mies lähti illalla vartavasten kioskille ostamaan itselleen tupakkaa, kyllä oli hyvä mieli itsellä kun ei tarvitse itse lähteä :)
    Tsemppiä vielä kaikille ja hyvää kevättä!
  • Jonkunlaista informaatiota voisi tänne kirjoitella.
    Tuo on jännä juttu, miten sitkeässä mieliteko on yhteydessä tapahtumaan...
    Moni asia yhä edelleen tuo aika suurenkin mieliteon mieleen ja ajattelee, että onko tuolla väliä vaikka alkaisikin polttelemaan. Vaan ne kuitenkin menevät ohi aina alle minuutissa.... yleensä... :)

Mutta täytyy sanoa, että jokseenkin yllättävän "helposti" homma edennyt ja vuosi alkaa kohta häämöttämään horisontissa...
    Meze82, on se tiukassa, mut uskon, että ajan myötä nuo ajatukset miedontuvat ja jäljelle jää enää häivähdyksiä, jotka eivät johda enää tekoihin tai edes niiden harkintaan.
    Olen usein kirjoitellut täälläkin, että lopetus ei ole projekti vaan prosessi, joka jatkuu. Olemme kuin matkalla ja matkan aikana opimme tuntemaan itsemme ja suhteemme tupakointiin ja varsinkin sen lopettamiseen aina vain paremmin.
    Moni on jopa huomannut, ettei ole niin hermostunut kuin polttaessaan. Jonkinlainen rauha asettuu kroppaan, kun sen ei tarvitse kerran tunnissa hypätä imemässä savua.
    Tsemppiä matkallesi eteenkinpäin!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Moikka! ”Palasin rikospaikalle” - eli pitkästä aikaa kurkkasin, onko tässä ryhmässä mitään toimintaa enää. Eipä kovin paljon kommentteja ole viime aikoina tullut. Minulla tuli vuosi täyteen tupakatonta elämää. Alku oli vaikeaa, mutta nyt ei enää oikein muistakaan, että joskus on polttanut monta tupakkaa päivässä. Olen iloinen ja ylpeä tästä vuosipäivästä. Tsemppiä kaikille lopettajille ja kiitos kannustuksesta tässä ryhmässä lopettamispäätökseni alkuvaiheissa. Mukavaa syksyä! 
  • 1. vuosipäivästä onnittelut.
  • Suurtakin suuremmat ensimmäisen vuoden onnittelut Stinde!!!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
    Onnittelut Stinde!
  • Hyvä Stinde! Onnea!! :)

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.