Lopetin

Elikkä siis oon polttanut n 2v. Säännöllisesti ja tänään lopetin ! on ollut vierotusoireita esim päänsärkyä koko päivän ja ärsyyntyneisyyttä. Mitä luulette milloin tää helpottais? Ja että pääsen oikeesti kokonaa irti röökistä. 
«13456710

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervetuloa Stumppiin babygirl!
    Poltitko paljonkin päivässä? 
    Jokunen päivä tai viikko mennee ehkä suurempien viekkareiden kanssa, mut se on erittäin henkilökohtaista. 
    Sulla on motiivi lopettaa nyt kokonaan?
    Yritä keksiä jotain tekemistä, et ajatukset eivät askartelisi tuoakassa. Liikunta auttaa varsinkin ulkosalla. Vaikka ohan kävelykin. Vettä kannattaa kuoda paljon, sekin auttaa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • poltin suunnilleen 5-10 röökiä päivässä, joskus meni enemmän joskus vähemmän, mutta ei koskaan askillista päivässä mennyt. 
  • Ja haluan lopettaa ja on motiivi siihen et mielummin nyt lopetan koska ooon kuitenki viel nii nuori (vähän alle 18-v) mielummin lopetan nyt kun myöhemmin. Ja enkä halua enää olla riippuvainen tupakasta
  • Tervetuloa porukkaan mukaan babygirl. Hieno päätös sinulla tehtynä ja noinkin varhaisessa vaiheessa, kerrassaan upeaa! 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Tervetuloa mukaan! :)
    image
  • kiitos tsemppauksesta! haluan nyt oikeesti onnistua tässä enkä retkahtaa polttamaan. Välillä tuntuu vaan niin toivottomalta kun tuntuu ettei oireet helpota, ja törkeesti tekis mieli tupakkaa. mutta pysyn lujana ja pidän mielihalut kurissa yritän vaan aatella et kyllä tää kohta helpottaa. Nyt oon vuorokauden ollu ilman ja tällähetkel ei oo kummonen olo mut tiiän et aamulla taas tekis nii mieli mennä tupakalle ( onneks tupakkaa ei oo mul nyt saatavilla) . Haluisin vaa tietää et miten ja millon pääsen tupakasta oikeesti kokonaa eroo etten enää aattele sitä tai tee mieli ees röökiä
  • Ei se päivässä eikä kahdessa tapahdu, olet kuitenkin niin nuori että selviät varmaan aika pikaisesti.
  • Tervetuloa babygirl. Ei sitä kukaan voi sanoa kauan sinulla menee kunnes et enää edes ajattele tupakkaa. Olet tehnyt niin fiksun päätöksen että mielummin kestä niitä viekkareita kun sytytät röökin. Mä olen nyt ollut reilu 2 kk polttamatta ja siltikin se tupakka tulee mieleen, tosin poltin vuoskymmenet ja se tupakka oli niin joka asiassa ja teossa mukana. Ei sitä mieli enää tee samalla lailla kuin alussa mutta mielessä se käy silloin tällöin. Koita ajatella niitä hyviä puolia ja miettiä että sä et luovu mistään hyvästä, et niin yhtään mistään hyvästä. Kun niitä nikkiksiä tulee, niin älä takerru niihin. Ne voi sinnikäästi piinata mutta jos sulla on vaikka mahdollisuus, käy harjaamassa hampaat ja nauti siitä raikkauden tunteesta suussa. Mun vahvan muistikuvani mukaan, suussa oli aina enemmän ja vähemmän paha maku kun poltti tupakkaa, puhumattakaan hajusta. Tsemppiä sulle, kyllä sä onnistut kun päätät niin.
  • voisitteko jakaa omia kokemuksia miten olle päässet yli niksojen ja millaista on olla ilman tupakkaa? mun tekee mieli polttaa sen tavan takii, ainanki tällä hetkel . voisimpa vaan olla aattelemat sitå mut moni kaveri polttaa niin tekis nii mieli , mut en aio sortuu koska haluun elää ilman tupakkaa.
  • editoi lokakuu 2016
    Sinä olet polttanut niin vähän ja niin vähän aikaa verrattuna esim. minuun, että jos vaan todella tahdot pääset eroon tupakasta helposti. Antaa kaverien polttaa ja ole ylpeä heidän nähden kun sinä olet niin vahva, että lopetit. Koita saada joku kaverisi mukaan lopettamisasiaan, tuette toisianne. Tuskinpa tässä vielä on ehtinyt syntyä kovin suurta tapa- ja nikotiiniriippuvuutta. Ajattele: Jos kerran tuo ukkokin lopettaa, niin kyllä minäkin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.