Lopetin

2456710

Viestejä yhteensä

• olet oikeassa kyllä pystyn siihen ! päivät tuntuu vaan jotenkin tosi pitkiltä kun ei polta mutta kestäähän tässä hetki tottua ja irti päästä.
  • Minä heitin nikkiksen iskiessä vahvan pastillin/karkin suuhuni (mitä vahvempi/pahemman makuinen, sen parempi teho) ja siihen keskittyen sinnittelin pahimman tupakin tuskan yli. Iltaisin keittelen teetä, vihreä tee on tällä hetkellä suosikkini. Tupakin himo ei mene hetkessä ohi sormia napsauttamalla, savuttomuuteen pääseminen vaatii kärsivällisyyttä ihan jokaiselta tupakoitsijalta, oli sitten polttanut vuoden tai vuosikymmeniä. Tupakoimatta oleminen on vapauttavaa kun siihen tottuu. Ei tarvitse miettiä onko tupakit mukana, onko niitä riittävästi, missä voi polttaa ja miten selviää paikoissa missä ei voi polttaa. Sormet ei haise, hiukset ei haise, henki ei haise, vaatteet ei haise. 
    Hienosti on sinulla babygirl savuttomuus lähtenyt alkuun, sinnillä vaan eteenpäin samaa rataa :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Babygirl. Sun kannattaa selailla noita viestiketjuja läpi. Joka kuukausi melkein on uusi ketju avattuna sinä kuukautena lopettaneiden kesken. Niistä löytyy yhtä ja toista kertomusta viekkareista ja niiden ohittamisista, yleensä kannattaa aloittaa lukemisen ketjun alusta koska kun se ketju vanhenee niin siellä ihmisillä on vähemmän ja vähemmän kokoaikaisia viekkareita. Osoitus myöskin siitä että kyllä ne ajan kanssa helpottaa. Mä olen itse ohittanut ne vaan hammasta purren ja lujasti pitäen kiinni päätöksestä että en polta enää.
  • editoi lokakuu 2016
    nyt 3 päivä savuttomana, tekee sikana mieli röökiä. haluisin vaa jo sen päivän tulevan et kun herään aamulla ni en ees aattele koko tupakkaa.  tekee törkeesti mieli !!  noh eteenpäi vaa..
  • lopettamisen jälkeenhän alkaa mm haju-& makuaisti paraneen ni voiko se tapahtua tälleen 3 päivässä? Tai etenkin tuntuu et hajuaisti on paaljon parempi mitä aikasemmin, oon myös alkanu ymmärtää ihmisiä ketkä ei oo polttanukkaa miten pahalta se haisee vierestä katottuna kun joku polttaa, kun eihän sitä ite haistanu samalla tavalla jos itse poltti. Jotenki on myös ruvennu enemmän tekee mieli kaikkee makeeta pitäis sitäki himoa pitää kurissa 
  • editoi lokakuu 2016
    Siinä auttaa vain kun tekee itsensä tuohon haluun nähden tunnottomaksi. Jos korvaavia käytät, niin käytä, mutta minä en käyttänyt kun jonkun laastarin. Siinä taskussa missä pidin tupakoita, pidin suihkepulloa. Aina kun käsi meni taskuun, osui siihen vain tuo suihkepullo, Näin pääsin eroon totutuista tavoista. Sitten se tuntui aivan turhalta. Nyt myöhemmin ajattelen, että oikein tein, koska nyt pitäisi vieroittaa itsensä irti noista korvaavista aineista. Minä kiukuttelin itselleni ja koitin oppia vihaamaan tupakan halua. Sukkeroi itsesi esim. siihen, että kyllä minä kuukauden jatkan ja sitten taas uudi kuukausi.
  • en käytä nikotiinin korvaustuotteita, mutta sikana tekee mieli ,kyllä tästä selviin !
  • Kyllä selviit babygirl kun niin tahdot. Ilman korvikkeita selvisin minäkin, lähes 50 tupakkavuoden jälkeen. Hattua nostan ja korkealle, että jo noin nuorena ja alussa ymmärrät lopettaa. minä olen polttanut jo ainakin yhden omakotitalon. Ja pilannut siinä sivussa urakalla terveyttäni. Hyvä sinä! 
  • kiitos mummi!! Tästä on kyllä apua että tänne kirjoittelen ja löytyy saman asian kanssa kamppailevia.
  • eillen ihan vähän tuli juotua tossa kaverin luona, oon ylpeä etten sortunu polttamaan vaikka siinä valittelin että kui tekis mieli röökiä , mutta ei ollut mitään halua polttaa ja tiiän et jos oisin ni sen jälkeen ois harmittanu paljon. parempaan suuntaa ollaan menossa !!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.