Lopetin

145679

Viestejä yhteensä

• Pari päivää sitten tuli siis 2 kk täytee! On aika menny nopeesti ja oon nii ilonen et oon näinki pitkälle päässy! Mites teillä muilla menee?
  • Onnea kahdesta kuusta babygirl!! Hienoa! :+1: :+1:  Ja kiitos kysymästä, oikein hyvin sujuu savuttomuus tällä hetkellä :-) 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Onnitteluni Babygirl kahdesta kuukaudesta. Hyvin menee, mut menköön!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • 2 kuukauden onnittelut babygirl!! :) :)
  • editoi joulukuu 2016
    Onnittelut babygirl! Hyvällä mallilla on savuttomuutesi  :)

Hyvin porskuttaa menemään myös oma savuttomuuteni, tupakka ei enää häivähdä joka päivä mielessä ja silloin kun häivähtää, niin on lähinnä ohimenevä ajatuksenpilkahdus :)

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • Kiitos tsemppauksista! Ja hyvä että siellä suunnallakin menee hyvin!
  • moikka! Mitäs tänne kuuluu pitkästä aikaa? kohta 3 kk savuttomana ylpee oon kyllä! Mites muitten savuttomuus sujuu ? ja hyvät myöhäiset joulut sekä onnea tulevalle vuodelle! 
  • Hienoa babygirl, kohta jo onnitellaan kolmesta kuusta!! Hyvin on minullakin savuttomuus edennyt, jatketaan samaa rataa eteenpäin ensivuosikin :-) Oikein hyvää savutonta tulevaa vuotta sinullekin! 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Onnitteluni Babygirl!  Hyvin menee, mut menköön! Todella kohta 1/4 vuotta täynnä.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Kiitos!! Hyvä että teilläkin sujuu savuttomuus hyvin! ja ihanaa uutta vuotta teillekkin ja savuttomissa merkeissä, oon kyl niin ilonen! 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.