Laskuri ja tupakan hinta

editoi lokakuu 2016   Palauteosio
Olisiko mahdollista saada laskuriin itse määritettyä yhden savukkeen hinta tai euroa/pv , kaikki kun ei ole polttanut punaista marlboroa?
Tän hetkinen Stumpin hinta näyttää olevan 0,30 eur/savuke.

Toki päivittäisellä kappalemäärällä voi Stumpin laskuria säätää lähemmäs oman merkin hintaa tai vaikkapa itse käärimiään sätkiä, vaatii hieman enemmän jakamista ja ynnäilyä ja silti se näyttää sitten vältettyjen tupakoiden määrän väärin, helpompi jos saisi laittaa itse myös hinnan kuten esim 7 Keys to Quit älypuhelinsovelluksessa.

Ei varmaankaan monelle merkitystä ja säästöhän suurenee koko ajan hintojen noustessa.

e-savukkeen laskurissa on ihan turhaan nuo tunnit, ei tämä nyt niin kärvistelyä enää ole että pitäisi tunteja laskea :| Laskee tosin myös säästön ja vältetyt tupakat tunnin välein :)
e-savukkeen laskuri ei myöskään toimi suoraan, jouduin laittamaan 25 tupakkaa/pv ja 5,6 eur/aski, niin tulee nuo oikeat lukemat 25 tupakkaa/pv ja 7 eur/pv.
Ei toimi silti vaikka laittaisi 1 aski/pv ja askin hinnaksi 7 eur eli bugi laskurissa.

Allekirjoituksessani (edit, muutin takas Stumpin kun hokasin tuon alla olevan hinnan muutoksen) olevaan e-savukkeen laskuriin pääsee sitä klikkaamalla, siellä sitten naputtelee omat tiedot, luo bannerin ja kopioi sen haluamansa HTML rimpsun kolmesta eri vaihtoehdosta leikepöydälle eli hiiren oikea ja kopioi. Tulee tänne Stumppiin ja menee oman allekirjoituksen asetuksiin ja siellä klikkaa sitä oikeanpuoleista kuvaketta </> josta menee HTML-tilaan ja allekirjoitukseen hiiren oikea ja liitä, tallenna.

edit:
Stumpin laskurin hintaa pääsee muuttamaan, ensin tekee bannerin, sitten </> painike ja muuttaa askin hinnaksi vaikkapa 5_6 kuten minulla, jolloin saa oikean hinnan 25kpl/pv, 7eur aski = 1 iso aski vihreätä Westiä jota itse poltin (ainakin viime vuodet)
http://lopetuslaskuri.stumppi.fi/banner/20160131/25/5_6/abstract
(20160131 = lopetuspäivämäärä, 25 = tupakkaa/pv, 5_6 = askin hinta ja tämä kun ei ymmärrä isoista askeista niin oikea luku pitää vaan hakea)

~160 000 savuketta ja lopetus 31.01.2016 --> ilman nikotiinia 01.03.2016
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.