ja taas yritetään...

2

Viestejä yhteensä

• No ei päivää ettei tupakka kävis mielessä, mutta aika helppo olla sytyttämättä. Talossa on tupakkaa, mutta hinkua polttaa ei ole. 
    Kyllä tää tästä, vieläkö nyt saa itseään niskasta kiinni ja aloittamaan oikean kuntoilun.
  • Champix taitaa toimia, tosin tänään epäilin onko tuo tarpeen, kun aamulla meinaa unohtaa ottaa pillerin.

Siis käyhän tupakka mielessä ja välillä tekis mieli maistaa mille se maistuisi, mutta ajatus sit unohtuu.
    Ennen tuli töissä palkittua itsensä tupakalla, nyt vaikka vaihtoehtoisesti ovi kii ja viiden minuutin torkut.

• Mä olen yrittänyt vaikka kuin monta kertaa ja aina retkahtanut :( mutta jos se nyt onnistuisi kun ihme ja kumma tuntuu että tupakka käy inhottavasti kurkkuun eikä se hyvältä maistukaan. Huomenna Murennan loppu askista tupakat roskikseen ja lopetan.taas. toivottavasti nyt onnistuu...
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi tammikuu 20
    Kyllä se onnistuu kun itse tahtoo. 
    Kissanmintulle kovasti tsemppiä aloitukseen. Roiku täällä vaan tiukasti. 
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Itse en ole hävittänyt loppuja tupakoita, vaan annan niiden olla hyllyssä.
    Edellisellä kerralla hävitin kaikki ja yhtenä päivänä oli sitten vain lähdettävä ostamaan, siihen se repes.
    Kun ne on tuossa hyllyssä, voin polttaa ne jos haluan, mutta ei ole pakko. Sama toimii muidenkien eddiktiota aiheuttavien kanssa, vaikka kuntosalinavaimen pitäis toimia toisin päin
  • sata päivää meni rikki, oman epävirallisen laskennan mukaan.
    Jihuu, onnittelut satasesta ja kolme kuukautta reippaasti selätetty blue_eye!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Onnittelut täältäkin satasesta! Suunnilleen samaa tahtia kuljetaan.
    Liikuttava tarina tuosta kuubalaisesta. ;)
  • On päiviä,
    niin hyviä,
    mutta joukkoon mahtuu osa hieman synkkiä,
    on silloin tärkeää,
    et osaa viheltää.

On se hyvä, että on opetellut jotenkin tuon taidon, kun lauluääni on kuin korpilla.

editoi maaliskuu 18
    Ei aina tiedä mikä auttaa, vaikka viheltäminen  :)
    Muuten, hieno runo.
    Isäni, joka oli kova polttamaan piippua, sairasti kurkunpääsyöpää 50-luvun lopulla. Se leikattiin, mutta hän menetti puolet äänestään. Kähisi kuin Louis Amstrong. Kuorokaulu jäi siihen paikkaan, mut viheltää hän totta vie osasi ja hyvin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.