K:n uusi elämä

12122232426

Viestejä yhteensä

• editoi kesäkuu 10
    Hei Körtsy! Tulikos eilen viikko savuttomuutta, onnea!! :) 

Sinusta ei kuulu... Miten menee?? Käyhän täällä kertomassa kuulumisia päivittäin. Olen huomannut kun hiljenet, on tullut hankalaa melkeinpä aina, tai olet sortunut.. 
    Nyt älä sorru, kirjoita hankalistakin hetkistäsi tänne, vaikka kuinka väsyttäisi. Täällä tsemppareita riittää <3 Et ole yksin.

Älä luovuta, muistuta itseäsi halustasi olla savuton. Ja käy vaikka lukemassa noita omia hyviä tuntojasi mitä olet kirjoittanut aiemmin. Jos ne tsemppais.

Jos tupakoinnin lopettaminen olisi helppoa, kukaan ei polttaisi.
    Tsemppiä! :)
  • Huhuu, mitäpä Körtsylle kuuluu?

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Körtsy, miten sujuu? Pysy lujana siellä!  <3
  • Voimia sinulle <3 <3
  • kuinka saatte ton palkin alas kuinka kauan polttamatta.. 3 päivä ilman tupakkaa, aamut on outoja..

• Huhuu Körtsy!

Kai kaikki hyvin? 

Ole vahvana siellä. Näytä kaikille, että pystyt ja olet parempi, mitä kukaan täällä olleista koskaan! :) <3 :)
    Minullakin oli tosi vaikeaa, ennen kuin löysin Stumppi-foorumin. Täälläkin kesti aikansa, ennen ”valaistumista”.
    Täältä olen saanut voiman muiden kokemuksien kautta.
    Niitä monia epäonnistumisia ja lopulta onnistumisia lukiessa.
    helppoa lopettaminen ei ole, mutta se onnistuu.  Ihan jokaiselle, joka haluaa.  Voimia sinulle <3

• Huhuu tosiaan Körtsy! Huomenna 20 päivää polttamatta? Tulehan kertomaan fiiliksiä! :)

Komppaan Tuhkimoa; Kun vain halu löytyy, jokainen onnistuu lopettamaan. Vaikka helppoa ei tosiaan välttämättä ole. Sinulla Körtsy on se halu savuttomuuteen ollut, se on hyvä tukipilari se! Ja pidä siitä ajatuksesta kiinni, älä luovuta. Älä sytytä, tule tänne purkamaan tuntoja vaikka sata kertaa päivässä sen sijasta.

Tsemppiä! :) :)
  • Tiedän että ajatuksenne on hyvä, mutta henkilökohtaisesti minulle ainakin "Kun vain tarpeeksi haluaa, niin kyllä se lopetus onnistuu" sanonnat tuntuivat aikoinaan tosi kurjilta ja lannistavilta kun lopetus/lakko ei onnistunutkaan kovista yrityksistä huolimatta (nämä siis ennen aikaani täällä stumpissa). Mielestäni se, joka onnistuu tupakoinnin elämästään pois karistamaan on todella onnekas, kaikilta se ei valitettavasti onnistu vaikka kuin haluaisi....Mutta luja luotto ja usko on vielä siihen, että Körtsykin sen savuttomuuden vielä saavuttaa!! Tsemppiä Körtsy, oli tilanne mikä hyvänsä!! :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • editoi kesäkuu 21
    Hyvä pointti ja tarkennus T72 :)

Lisäänkin sen, että tuo että lopettamaan pystyy jos vain haluaa, on minun henkilökohtainen mielipide. Ei toki päde kaikille, vaikka minä siihen uskonkin. :) Ja minuakin ne sanonnat joskus satuttivat, mutta minua siitä syystä kun petyin siihen etten halua tarpeeksi lopettaa :(

Ja tällä kerrallahan en olisi rehellisesti sanottuna halunnut edes lopettaa! :smiley:  Nyt voin tuolle asialle hymyillä, muttei naurattanut 10 kk sitten.. Mutta enpä aio enää aloittaa.
    Eli stooreja erilaisia, miten tämän lopettamisen käsittelee. Ja miten onnistuu ja miten ei.

Körtsylle tsemppiä lopettamisen polulle! Toivon todella että onnistut! <3
  • Tukiverkko on hyvä olla kaikille olemassa, mutta tosiasiassa duunin tekee jokainen ihan itse. Tupakoinnin lopettaminen jonkun muun kuin itsensä takia on aina täysin mahdotonta. Motivaatio tulee itsestä ja kun motivaatio on kunnossa JA hetki elämässä on oikea niin lopettaminen onnistuu - aivan varmasti.

Se hetki ja tapa, koska lopettaa - on taas todella henkilökohtainen. Itseäni ei sosiaalinen paine tai muut ihmiset auta lopettamisessa mitenkään muuten kuin siten, että tsemppaavat minua ja auttavat minua uskomaan siihen, että pystyn lopettamaan. Loppujen lopuksi kuitenkin se suurin duuni on aina itsellä, koska kenenkään toisen vakuuttelu ei ole yhtä tehokasta kuin se oma ymmärrys.

Kun itse sen oikein oivaltaa ja ymmärtää "mahiksensa" ja "hetkensä" niin onnistuminen on ihan varma. Silloin, kun homman tekee täysin itselleen ei yleensä myöskään aseta itselleen turhia paineita muista. Itselleni nämä tupakkafoorumit ovat sellainen paikka, johon uskallan tulla vain onnistujana. Jos epäonnistun niin katoan täältä vähin äänin kunnes taas palaan. Tukea tarvitaan - se on myönnettävä - mutta toisaalta kynnys palata tupakoijana tänne on aika korkea monelle - ja aivan syystä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.