Tammikuussa 2017 lopettaneet

15355575859

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi toukokuu 28
    Liinalle 4 kk:n onnittelut. Kannattaa olla sitkeä ja kärsivällinen. Pitää se 0-linja. Se on kuitenkin "pienemmän riesan tie". 
    Itsekin aikoinaan kokenut kaikki lipsahdukset, repsahdukset ja sortumiset jatkuvaan poltteluun.
    Mulle foorumi oli pelastus. Suosittelen aina Stumpissa pyörimistä, jos alkaa heikottaa.
    4 kk on pitkä aika, sitä ei kannata mokata enää. 
    Hyvää savutonta jatkoa tälle urhealle poterolle!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Liina57 Pohjois-Pohjanmaa
    Kiitos Melisa onnitteluista. Olen kyllä ahkerasti viettänyt aikaa täällä stumpissa, itsellä tulee vaan aika vähän kirjoiteltua. Onhan tämä olotila kuitenkin paljon parempi kuin alkuaikoina. Mieheni  (joka ei ole koskaan polttanut) sanoi tässä muutama päivä sitten, että hän  silloin alussa pelkäsi, että minulla ei psyyke kestä tätä lopetusta. Olin kuulemma käyttäytynyt ja näyttänyt aivan zombilta :D Ajanmittaan alakulo ja saamattomuus on hellittänyt, välillä vaan edelleen iskee kova tupakantuska, luopuminen on vaikeaa, mutta 0-linjalla olen ajatellut pysyä.
  • Suurenmoiset neljän kuun onnittelut Liina57!!! Hienosti menee ja sinnillä eteenpäin vaikka välillä tiukkaa tekisikin! :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
    Liina, kirjoitat juuri niin kuin meistä useimmat lopettamisen kokevat tai ovat kokeneet.
    Huomio siitä, että pahatkin oireet ovat ohimeneviä, on huomion arvoinen jäljessä tulevillekin.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
    Kiitos paljon T72 ja Melisa.
  • Lunakuu Etelä-Pohjanmaa
    Onnittelut Liina57 neljästä kuukaudesta :smiley: 
    Miten muilla menee? Kuin moni on vielä savuttomana tammikuun lopettaneista?
    Itsellä tulee huomenna 5kk savuttomuutta täyteen ja lähden sen kunniaksi reissuun muutamaksi päiväksi.
    Melkoista hammasten kiristystä on ollut tämä tupakoimattomuus, tuossa välillä kiristi niin ettei voinut täälläkään edes käydä lukemassa kun tuntui, että tupakasta lukeminenkin laukaisee mielihalut.
    Nyt on olo helpottanut ja vaikka joka päivä vieläkin tulee hetkiä, jolloin tupakka on mielessä, ne hetket eivät kestä kuin ihan lyhyen aikaa. Vielä kuitekin on varmasti pitkä taisto edessä, ennen kuin täysin helpottaa.

Eniveis, kesä on tulossa, ihanaa viettää sitä savuttomana :blush: 
    Kiitos Lunakuu, perässä rämmitään. Lämpimät onnittelut viidestä kuukaudesta. Mukavaa reissua :)
  • Nikol Ouluntienoo
    Onnea liinalle ja erityisesti lunakuulle, samana päivänä lopettaneelle  ;)

Hyvin on sujunut viimeinen kuukausi, ei ole tarvinnut pakonomaisesti lukea keskusteluja täältä. Tupakka käy joskus silloin tällöin mielessä, mutta unohtuu yhtä nopeaan kuin muistui mieleenkin.

Nyt pitää varoa arkipäivystymistä, ja siitä seuraavaa helppoa "yksi ei haittaa" :neutral: 
    Ilman tupakkaa:

Ilman nikotiinia:
    Nikol ja Lunakuu, molemmille lämpimät onnittelut viidestä kuukaudesta.
    Mukava nähdä sua Nikol, tässä joku päivä mietinkin missä oot. :)
  • Viiden kuun onnittelut Nikol ja Lunakuu!!!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.