Kuurakuonon savuton elämä :)

Ensimmäinen savuton päiväni oli 29.12.16 eli nyt on viikko täynnä :) Yllättävän hyvin on mennyt, limaa on valunut kurkkuun ja välillä kummallista hiotuksen tunnetta päässä ja huimausta. Verensokerit on laskeneet, on saanut vähentää insuliini annoksia. Tänään olen huomannut että näkö on vähän hämärtynyt. Korvaustuotteita minulla ei ole käytössä. Vanha sähkötupakka on hätävarana missä on nikotiinittomia patruunoita. Mitään suurempia tupakanhimoja ei ole tullut. Koko syksyn valmistelen itseäni tähän lopetukseen ja nyt se tuli hyvään saumaan kun olen ollut lomalla.

«13

Viestejä yhteensä

• Onnea ekasta viikosta Kuurakuono! :) Hienosti tuntuu menevän. Kaikenmaailman "kotkotuksia" varsinkin lopetuksen alussa tulee, kroppa reagoi puhdistumiseen.

Tsemppiä! :)

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Onnea ekasta viikosta Kuurakuono! :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • En ole ollut kova hikoilemaan mutta nyt olen huomannut että saunassa hiki irtoaa paremmin ja salillakin tuntui että hiki tuli pintaan ja jaksoi treenata paremmin muutenkin. Iho alkaa varmaan puhdistua, nenän pielet tuntuu kovin tahmealle, talimaiselle. Ja hampaita pitäisi olla pesemässä kokoajan :D Maha toimii hitaammin, useampi toimimaton päivä välissä. Tupakkaa ei ole juurikaan tehnyt mieli :)

• Kymmenes päivä :) Tänään ollut lihaspistoja vasemmalla puolella selässä. Viides päivä että maha ei toimi, hieman tukala olo. Kävin tänään apteekissa hakemassa Pegorionia ja otin tänään sitä. Ostin myös Activia jugurttia. Kyllä tää kohta helpottaa ihan varmasti :)
  • Kuurakuono Suomi
    editoi tammikuu 9
    Päivä nro 12 menossa :) Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen. Hyvin meni, työkaveri kävi tupakalla mutta ei tehnyt mieli mennä mukaan. Maha ei edelleenkään toimi kunnolla ja limaa valuu kurkkuun.
  • Kaksi viikkoa savuitta :) Mahan toiminta on huomattavasti hidastunut mutta jotenkuten toiminut kuitenkin. Eikä pissallakaan tarvi rampata kokoaikaa niin kuin ennen. Turvotusta kyllä on. Järjettömät aivastuskohtaukset yöllä ovat loppuneet.
  • Onnea kahdesta viikosta Kuurakuono! Hieno saavutus! :)

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Kahden viikon onnittelut Kuurakuono! Hienosti menee :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Kaksi viikkoa takana. Onneksi olkoon Kuurakuono!  :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Kun tuota laskuria kattoo niin toi tupakan määrä tuntuu järkyttävälle vaikka en polttanut kuin max 12 tupakkaa/pv. Syksyn aikaan meni päiviä jolloin poltin vaan 5-8 tupakkaa. Tupakka käy vähemmän ja vähemmän mielessä enää enkä ole haikaillut polttamisen perään. Väsymys on kaikonnut ja pirteämpi olo tullut. Aikaa tuntuu olevan enemmän ja jaksaa paremmin. Välillä olen ottanut savut nikotiinittomasta sähkötupakasta mutta todella harvoin. Enää en edes aamuisin ota siitä haikuja. Yleensä jos sitä olen polttanut niin 2-3 savua on riittänyt. Tällä viikolla tuleekin kolme viikkoa täyteen :)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.