Kuurakuonon savuton elämä :)

2

Viestejä yhteensä

• Kolme viikkoa takana :) Nyt on alkanut yskittämään välillä ja kurkku tuntuu ajoittain karhealle. Maha toimii mutta hitaaammin kuin ennen. Yllättävän hyvin on mennyt.

• Onnea kolmesta viikosta Kuurakuono!! :smiley: 

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Kolmen viikon onnittelut Kuurakuonolle! Hienosti kulkee  :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Kiitos onnitteluista :) Nyt kuukausi takana :) Flunssaa meinaa olla, kurkku kipeä. Finnejä ilmestynyt. Välillä ottaa henkeen. Muutama päivä sitten tupakointi kävi mielessä mutta meni nopeasti ohi. Kun haistaa tupakoivan ihmisen ei tee mieli polttaa.
  • Onnea kuukaudesta! Mulla oli tuo maha myös toimimattomampi n.5päivän ajan alkuvaiheessa,mutta alko helpottaa muutamassa päivässä runsaalla teen juonnilla ja kuitupitoisella sapuskalla.
    Kuurakuonolle onnittelut ekan ja tärkeän kuukauden saavuttamisesta!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Kiitos :) Reilu viisi viikkoa nyt polttamatta. Tupakka käy useammin mielessä mutta menee ohi. Yhtään lähellä piti tilannetta ei ole ollut. Kunnon flunssan pukkas päälle kera kuumeen viime viikolla. Silloin kävi mielessä että ennen olisin mennyt vaan ulos tupakalle. Nyt olin onnellinen kun en polttanut kun muutenkin tuntui että henki ei kulje kunnolla ja yskitti.
    Toipuminen on savuttomalka nopeampaa. Ja varmaan myös vastustuskyky parempi.
    Onnittelut viidestä viikosta.
  • Melisa, niin mäkin luulin että toipuminen olisi nopempaa. Mies ja lapsi ovat toipuneet jo ihan hyvin mutta minulla jo kolme viikkoa tämä tauti jyllännyt :( Tupakka käy mielessä ja mietin usein miten mukavaa olisi mennä tupakalle tai mietin jotain tilannetta ja sitä miten mukavaa oli mennä tupakalle. Ihme mietteitä. Todellisuudessa ei kuitenkaan oikeasti tee mieli tupakkaa ja tasan tarkkaan tiedän miten pahalle se eka tupakka maistuisi pitkän tauon jälkeen. Odotan sitä aikaa kun tämä flunssa viimein loppuisi ja henki alkaisi kulkemaan ja hajua -ja makuaisti palaisi.
  • Minulla myös taudit vaivanneet heti lopettamisen jälkeen. Ensin tuli kurkunpääntulehdus, 2 viikkoa oli ääni pois ja muutaman päivän päästä tavallinen flunssa. Siitä kun selvisin, aktivoitui suolistotulehdus. Ei tarvinnut kärsiä ummetuksesta enää, kun lääkkeet on niin tujut, että pakki on ihan sekaisin. :D En muuten ole moneen vuoteen sairastanut. Sisko sanoikin, että siinäs näät, tupakka tappaa kaikki, pöpötkin. Tästähän selvitään!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.