1.2.2017 LOPETTANUT...n,40s kerta toden sanoo.

Juupajuu. Tapahtui tällaista: Marraskuun loppupuolella onnistuin murtamaan solisluuni, ja pikkaisen muutakin. Leikkaus oli melkein itsestäänselvyys, mut kuis kävikään kun paljastui, että tupakoin ...Leikkaus peruttiin välittömästi. En ole koskaan ollut tietoinen siitä, että tupakointi vaikuttaa niin paljon riskianalyysiin. Jos olisin ollut tupakoimaton, niin operaatio olisi tehty. Nyt jäi niin sanotusti paska käteen (melkein kirjaimellisesti). Päätös lopettamisesta sai syntynsä tästä. Lopettamispäivän asetin jo pari viikkoa sitten. Ensimmäinen savuton päivä...2 Nicotinell imeskelytablettia olen ottanut (aika rankkaa tavaraa) ja huonon olon olen itselleni saanut, mikä on vain positiivinen asia. Riippuvuuteni on enemmänkin psykologista - on aina ollut.
Niin tai näin, olen 46-vuotias, ja anteeksi omakehu, mut suhteellisen hyvin säilynyt, kiitos monien ekskursioiden fyysisessä -ja psyykisessä äärimmäisyyksien etsimisen maailmassa.
Olen aikanaan vieroittanut itseni (asiantuntijoiden avulla) morfiinista joten sitä luulisi, että tän kai pitäisi olla " a walk in the park". Tiedän kyllä, et sitä se ei ole. 
Notta näin, sanoo "hän" ja ottaa kolmannen imeskelytabun.

Post Scrip. Tässä on lyhyt kuvaus kalliiksi koituneesta "tapaturmasta" :  - "Humeruksen kirurgisen kaulan murtuma, tuberculum irtokappaleena. Glenohumeraalinivel sijoiltaan, samoin AC-nivel". Piti sitten leikkauttaa se yksityispuolella ja maksaa itsensä kipeäksi vain sen takia, et tykkäsin imeä sitä savuavaa "nänninkorviketta". Cheers! (sarkasmia ei voi välttää ;) ).

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.