Toista kertaa lopetellen champixilla

2»

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Koita väkertää tuo banneri niin näet ja mekin näemme sun savuttoman aikasi.
    Tsemppiä päivääsi  :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Kahden viikon onnittelut Sonetti!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Sonetti Konnevesi
    editoi helmikuu 20
    Kävin eilen lauleskelemassa ja joinpa muutaman lasillisenkin. Olipa melko mieletön tupakintuska kuulkaapas! Ja ihan jo hetken siinä mietin, että lähen pihalle kaverin matkaan, jos se mulle heittäis yhen tupakin. Mutta.. Toinen kaveri tuli pyytäämään tupakalle ja kiitin kovasti ja sanoin että ei kiitos. Että en ole reiluun kahteen viikkoon polttanut. Ja tiiättekö mitä se sano? No lähe nyt, kohta poltat kuitenkin. Ja se autto! Ei tehny enää ees mieli!

Saattaa olla, että oon tehny typerästi jättämällä noi lääkkeet jo pois.. Ensin ne vaan unohtu ja sitten en viittiny aloittaa enää uudelleen, pelkäsin sitä huonoa oloa ja väsymystä. (Joka kyllä hiukkasen on jo helpottanut! Liekö johtunut nikotiinin "puutteesta" vai lääkkeistä...) Tässä nyt on tainnu jo neljä päivää mennä ilman lääkkehiä ja eilistä lukuunottamatta ei pahoja tilanteita ole ollunna. Että näillä mennään.

Hankalaa on ollu nyt lähinnä tolkuton räkiminen, limaa tuntuu riittävän jopa ihan ahistamiseen asti.. Oottelen tän kanssa nyt hetken ja jos ei ala mennä ohi, niin sitten lekuriin. Tästä kyllä ois kiva kuulla miten muilla ollut räkäisyyden suhteen? Ja turvotuksen.. Nestettä on omiks tarpeiks ja kotikonstit sen pois saamiseksi aika lailla kokeiltu. Näistä jos kokemuksia muilla, niin vinkkejä kehiin, kiitos! =)
  • T72T72
    editoi helmikuu 20
    Räkää ja limaa ei minulla tullut lainkaan, mutta turvotusta oli alussa kyllä ihan riittämiin. En minä sille oikein osannut muuta tehdä, kun pitää huolen että join vettä riittävästi ja ananasta taisin kokeilla myös syödä enemmän.. Kyllä se turvotus siitä aikanaan tasoittuu, ei nyt ehkä päivissä tai viikoissa, mutta kuukausien kuluessa kuitenkin..
    Piti vielä kehumani Sonetti, että hienosti sinulla matka lähtenyt käyntiin ja oivallisesti selätetty baaritilanne!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Heyyyy... Kolme viikkoo!!! 
  • Hienoa Sonetti!!! :smiley: 
  • Onnittelut Sonetti, se on kohta kuukausi!

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • Kuukausi. Oho. KUUKAUSI! Kait tästä nyt pitää oikeasti olla onnellinen ja voi olla tyytyväinen itteensä.
    Siitäkin huolimatta, että viime yönä poltin unissani koko yön. Siis ihan koko yön. Arvatkaas oliko aamulla hiukan oudohko olotila? Ja melko ällistynyt, ettei oikeasti ollutkaan polttanut....
    Muutoinhan tämä nyt ei kauhean hankalaa ole ollutkaan. Lähinnä yksin kotona ollessa on välillä kaipuu tupakoimaan, ei oikeastaan tuska, mutta kaipuu. Töissä ollessa ei ongelmaa tai kun on jotain edes järkevähköä tekemistä. Jotta joskoon tämä tästä. ;)
    Ja aineenvaihdunnankin jollain lailla on käyntiin saanut, pari lisäravinnetta käyttöön, niin jo vain helpottaa olo. Että eipä ollenkaan hassummin tämä, ei. Hyvä minä =)
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Just niin Sonetti - hyvä sinä! Kaipuun kukkasia voi tuikahdella vielä kauankin, mut harvemmin varmaan. Tuikahteluihin vain pitää suhtautua kuin mihin tahansa ohimenevään ajatuksern. Kas vain, tuollainen ajatus, no eipä vaadi toimenpiteitä. Ei todellakaan. 
    Onnittelut ekasta kuukaudesta! Pahin on ohi.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Kuukaudesta onnittelut.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.