MAALISKUUSSA 2017 LOPETTANEET

Tai vielä tällä hetkellä lopettavat. Tein sen päätöspäätöksen eilen ja 13.3.2017 on tarkoitus viimeistään olla ensimmäinen savuton päivä. Nyt vähentelen ja opettelen ajattelemaan ja tekemään jotain muuta niillä hetkillä, tällaista valmentautumista. Liikunta ja treenaaminen täytyy saada kuvioon, laiskaa ollut. Se on varmasti mukavampaa kun henki kulkee ja olo on puhtaampi. Tässä tunnelmia kun vasta päätöspäivä tiedossa.
«13456722

Viestejä yhteensä

• Hyvä päätös, pidä siitä kiinni! Alkupäiviksi tee tänne pesä, tiukan paikan tullen tsemppausta löytyy. Oletko kauan polttanut? Aiotko käyttää apukeinoja, vai mennä ihan luomuna? Itse olen irrottautunut kielenalustabuilla. Vieläkin joskus imeskelen tiukassa paikassa yhden. Esimerkiksi eilen, kun huljautin öljypullon keittiön uudelle matolle.  :s
    Onnea matkaan! :) :)
  • Hieno päätös ja tervetuloa joukkoomme :)
    Viimeinen savuketta 25.8.16
  • Tervetuloa joukkoon ja tsemppiä matkaan Bluezkaa!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Tervetuloa bluezkaa, hyvä päätös! Päivä kerrallaan etiäpäin. :)
  • tsemiä! Itse nyt pari päivää polttamatta ja on kyllä outo fiilis, varsinaista tupakanhimoa ei juurikaan ole, mutta kaikki vieroitusoireet maan ja taivaan väliltä on :expressionless:  Toivotaan että, fiilis lähtee nousuun tästä mahdollisimman pian.
  • Teretulemas hyrskynmyrsky! :)
    Kyllä ne vaan alussa tahtoo ne viekkarit jyllätä, mutta ihan takuulla ohi menee ja luovuttaa ei kannata. Yksi päivä vain kerrallaan, pitemmälle ei tarvitse ajatella. Aamulla päättää olla tänään polttamatta ja illalla taputtaa itseänsä olalle savuttomasta päivästä. Tämän mm. olen täällä Stumpissa konkareilta oppinut (Melisa, vko.. ) :)

Onkos sinulla apuja savuttomuuteen vai ihanko luomuna menet? 
    Jätti-Tsempit, hyvän päätöksen olet tehnyt. :)
  • Heippa ja tsempit kaikille juuri lopettaneille! Minä hyppään mukaan joukkoon mukavaan!

Tänään on päivä 2 savuttomana ja kyllä vaan viekkarit vahvistuu vahvistumistaan.. Apuna on nikotiinipurkka joka tuntuu auttavan pahimman piikin yli.

Mielessä pyörii tupakka usein ja on jotenkin  tyhjä olo, mutta motivaatio on kova, tällä kertaa on vain onnistuttava. Lopullisesti. Ehkä tänne kirjoittelemalla ja juttuja lukemalla saan vielä lisäpotkua ja syvempää sitoutumista tähän kiviseen taipaleeseen. :)
  • Tervetuloa NiuNau! :) Täällä kannattaa vierailla, täältä saa vertaistukea.
  • Kiitos Olivinia! Paljon olen vanhoja ketjuja lukenut, mielenkiintoisia juttuja! Antaa voimaa itsellekin hoksata että hankalaa ollut muillakin, mutta niistä on läpi päästy ja savuttomina pysytty. :)

Illalla tulee 3 päivää savuttomuutta täyteen, jes! :smiley: 
  • Kolmatta päivää mennään. Muuten on sujunut hyvin, mutta aina välillä iskee päälle jonkinlainen ahdistus/pelkotila ja siitä on vaikea päästä yli. Milläs muut on päässy noista henkisen puolen "ongelmista" ohi?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.