MAALISKUUSSA 2017 LOPETTANEET

145791025

Viestejä yhteensä

• Ninnipee1 Etelä-Suomi
    Onnea NiuNau :) Kyllä  saa iloita!  Mä iloitsen jo siitä että pääsen yhdestä päivästä yli ilman suurempia tuskia :D Vaikeeta tää kyllä välillä on. Tuntuu että illat kotona on kaikista pahimpia, kun ei oikein tiedä mitä tekis kun ennen on rampannut röökillä. Toisaalta, nyt kämppä kiiltää, kun olen suunnannut kaiken tupakantuskan siivoamiseen :D
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi maaliskuu 17
    Kun tarpeeksi paljon haluaa - onnistuu. Hyvät hetket lisääntyvät ajan kuluessa. Kun fyysiset viekkarit vaimenevat, alamme työstämään psyykkisiä. Lopettaminen tapahtuu korvien välissä. Siksi hyviä juttuja kannattaa mielessään ruokkia.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Voi voi...vetäs masiksen puolelle. Makasin 1,5 vuorokautta naama mutrussa punkan pohjalla. Äsken vääntäydyin väkisin ylös. Tupakantuska oli aivan hirveä, mutta katosi näitä päivityksiä lukemalla. Maha on mullakin kuin potkupallo. Ei liikaha, niin ei. Mielessä jo pyörähti, että aloitan polttaa uudelleen ja ei tästä mitään kuitenkaan tule. Ja pöh, tuolle ajatukselle annoin saman tien lähtöpassit. En tosiaan anna periksi. 
  • Ninnipee1 Etelä-Suomi
    Pelargonia, siitäpä vasta huono mieli tuliskin, jos nyt antais periksi :(
  • Pelargonia, voi sinua! Mutta ajattele, tuostakin koettelemuksesta, syvästä suosta nousit ja annoit lähtöpassit moiselle ajatukselle! Hyvin menee, huikeeta!

Melisa: viisaita sanoja! Todellakin - nyt jos koska sitä tajuaa positiivisten ajatusten, suhtautumisen voiman! On helppo hengittää niin fyysisesti kuin henkisestikin - joku klikki nyt vain tapahtu. :)

Ninnipee1, tuo siivousvimma on tuttua, niin tuttua. x) Jotenki täytyy täyttää ne hetket kun ennen pisti tupakaks. Koti todellakin kiiltää. :D
  • Siksipä en anna periksi, koska sitten vasta huono mieli olisi. Oon masikseen taipuvainen ja tupakan lopetus toimi liipaisimena. Toi mukana kaikki kaverinsa. Kyllä tää tästä. Oon ennenkin seläyttäny masiksen. On hyvä, että tiedostan tilanteen. Kelasin mielessä kaikki tupakan haitat ja tupakoimattomuuden positiiviset puolet. Ensinnäkin saan olla onnellinen, ettei keuhkoahtauma on vielä lievällä asteella. Mutta jos tupakointi oisi jatkunut, niin kolinalla keuhkot romahtaisi. Ja kaikki te olette mulle suurena tukena, kiitos.
  • Täällä muutama kirjoittaa siivonneensa koko kämpän lattiasta kattoon. Höh, meikän imuri on tehny ilmeisesti sekin lakon, kun on pysyny tiiviisti komerossaan siivousluutun kanssa  :D. Tai kävi se viikko sitten pyörimässä selällään pyörät pystyssä ja oli jotain tekevinään. Ha haa....alan piristyä, jes!
  • Tänään ollut hyvä päivä, varmaan paras tähän saakka. Kun taas eilinen oli varmaankin pahin.. onneksi tässä aloitettiin tämä elämäntaparemontti kun juuri kuulin että mulla on diabetes.. 
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Pelargonialle kuin muillekin ummessa oleville: käykää ihmeessä hakemassa apuja apteekista. Farmaseutit tietää neuvoa sopivan tuotteen. Ei kannata kärsiä, ei siitä kiitellä missään. On lopettamisessa itessäänkin tarpeeksi, eiks jeh?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Kannattaa aloittaa miedommista niin oppii tuntemaan kuinka paha ummetus on.. Löytyy tarvittaessa sellaista tavaraa, että täytyy olla valmiina mukavuuslaitoksessa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.