Haluaa tupakkaa!

Kuudes päivä polttamatta meneillään ja nyt tuli vasta toisen kerran ihan mieletön pakkotuntemus saada tupakkaa. Ja johtuu siis siitä että alkoi ottaa päähän. Ne tilanteet on näköjään pahimpia.. ja jostain olen moneen kertaan lukenut että tämmöiset himot kestää noin 5 minuuttia ja väitän, että mun kohdalla ne kestää kyllä ainakin puolesta tunnista tuntiin kun joudun taistelemaan itseni kanssa..

Viestejä yhteensä

• 5 minuuttia on urbaanilegendaa. Minulla oli alussa jatkuva tupakanhimo yötä päivää.
  • Juu, edelleen mietin että jos menis kuitenki.. hitsi. Ollu niin outo olo tänään muutenkin.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Onko sulla mitään apukeinoja vai menetkö ns. luomuna? Mulle oli niksapurkka paras. Jauhaminen auttoi keskittymisessä, joskus myös tavallisenkin purkka. Liikunta, varsinkin luonnossa, rauhoitti hermoja. Myönnän, et alkuvaihe on hankala, kaikilla varmaan. Välillä voi olla alussa varsinkin euforisia tunteita, kun huomaa, et pystyy olemaan polttamatta, eikä kuolekaan. Mut sit taas vanhat tavat ja tottumukset sekä nikotiininhimo nostelevat päätänsä.
    Mieti etukäteen selviytysmiskeinoja, mitä teet kun paha paikka tulee.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • En käytä korvaavia. Taistelen toistaiseksi. Kävelylle en pääse kun on selkä hajalla, se olis kyllä ollut hyvä lääke. Mä oon tänään selättänyt pahimman himon jo jokusen kerran, kyllä kai tämä tästä.
  • Tsemppiä, sisua, sinnillä vaan bluezkaa! Jokainen tuollainen kunnon tupakantuska jonka nujerrat on iso voitto! Ja seuraavalla kerralla se on jo aavistuksen helpompi selättää! Hyvä sinä! :smile: 
  • Älä anna periksi mokomalle!   Ole vahva, vahvempi! 
    Yök kun se haiseekin ihan kamalalle ja auttaako vaikeissa hetkissä oikeasti? Saman ja paremman asian ajaa kun käy ulkona potkimassa lumipenkkaa tai katselee kaunista luontoa hengittää raitista ilmaa.   :)

Tsemppiä, taistele, usko että se on sen arvoista. Arvostat lopettamisen jälkeen itseäsi vielä enemmän. 
  • Elä anna periksi. Ei ole mitään urbaaneja legendoja kuin usein ja kuin kauan tupakan himot kestää, vieläkin käy mielessä ottaa savut... vaan aina jäänyt kokeilematta.

Juo vaikka lasi vettä.

• Se voitettiin ja tuntuu hyvältä. Kirjoittaminen auttaa myös.
  • Melko pian se helpottaa, itse keksin korvaavaa tekemistä kun se tapa oli niin tiukassa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.