Maanantai 27.3.

Hei vaan kaikille. 11 vuotta ja keskim. aski päivässä sauhuttelun jälkeen olen nyt vihdoin päättänyt että tämä touhu saa loppua. Isoin motivaatio itselleni on se että tänä vuonna täytän marraskuussa 30 ja ennen sitä OLEN savuton. Isoin asia, mikä tätä sai miettimään, on oman kihlattuni painostus (positiivisessa mielessä). Kihlattuni on monesti joutunut pettymään, kun olen ilmoittanut lopettavani tupakoinnin, mutta sitten olen kuitenkin jatkanut sitä salaa töissä tai poissa kotoa muutaman savukkeen silloin tällöin poltellen. Tänään otimme taas yhteen ja nyt päätin että sauhuttelu ei todellakaan ole sen arvoista. Kuten otsikko kertoo maanantai 27.3. on minun lopetuspäiväni ja tavoite on, että kun syntymäpäiväni kolahtaa marraskuussa ja täytän pyöreät 30, voin ilolla sanoa olevani savuton jo kuuden kuukauden ajan.
  Tsemppiä kaikille muille ja itselleni tähän taipaleeseen.

Viestejä yhteensä

• Tsemppiä!!!! :) mukana ollaan samassa matkassa !
  • Mites sitä on savuttomuuden matka alkanut? Tsemppiä!
  • Huh huh ! Tänään hain pitkään harkittuani tuon CHAPIX reseptin. Olen lukenut näitä keskusteluja ja pääosin näyttää, että se on auttanut monia, vaikkakin sivuvaikutuksiakin on tullut. Olen polttanut n. 20 vuotta ja sitä ennen 10 vuoden tauko. Kun nyt noi mummun ihanat mukulat sanoo, että sun autossa haisee pahalle, niin vähintäänkin siitä saa inspiraatiota. Tsemppiä kyllä tarvitaan !!

• Kaijauu kirjoitti:

Tsemppiä kyllä tarvitaan !!

Täältä tsemppiä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.