HUHTIKUU 2017 lopettajat :)

Hei! Tervetuloa tähän ketjuun kaikki, jotka lopetatte tai suunnittelette lopettavanne tupakanpolton huhtikuussa 2017! Itse lopetin eilen (kohta 24 tuntia ilman :smiley: )  ja tiedän, ettei tämä tule olemaan helppoa, mutta motivaatio on kova! Olen nelikymppinen nainen ja polttanut 14-vuotiaasta asti, lukuunottamatta seitsemän vuoden taukoa välissä.

Olen miettinyt tollaista "palkitsemisjärjestelmää", eli millä korvaisin ne tupakan tarjoamat pikku palkinnot (esim kun töihinlähtö onkin ollut ihan mukavaa kun matkalla sai vetää päivän ekan tupakan, tauot työpaikalla jne.). Mun työmatkan varrella on kahvila, niin ajattelin, että nyt vaikka ekat kaksi viikkoa saisin poiketa sinne herkkuaamiaiselle joka arkiaamu. Jotain kivaa ja palkitsevaa täytyy keksiä, sillä se sellainen suru, menetyksen ja sisällön puutteen tunnehan tässä iskee jossain kohtaa, sen tiedän, ja se on mulla ainakin se pahin. 

Mutta ehkä ekaa kertaa mulla on nyt sellainen olo, että tupakointi ei kerta kaikkiaan ole coolia, ja hävettää olla ihmisten edessä tupakka kädessä. Siis huom ekaa kertaa...oon mäkin lapsellinen...

Toivottavasti tulis muitakin mukaan tähän ketjuun, mä luulen, että tää foorumi on mulle iso apu!
«13456738

Viestejä yhteensä

• Tsemppiä lopetukselle.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 3
    Tervetuloa lopettamaan ja isot tsempit sulle! Olet niin vaan hyvällä tiellä nyt.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Hienoa, huhtikuun potero auki! :) Isot tsempit Noppapeli, hyvä päätös. 

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Kiitoksia tsemppauksesta! Onnittelen itseäni päivästä yksi. Tupakkaa ei ole ihme kyllä tänään tehnyt mieli monta kertaa, mutta se varmaan johtuu siitä, että olen ollut lasten kanssa, jolloin en ole polttanut. Huomenna kun menen töihin, voi olla enemmän mielitekoa - tupakka on kuulunut mun mielessä just näihin tilanteisiin ilman lapsia. Sitä "omaa aikaa", joopa joo...
  • Tsemppiä noppapeli lopettamiseen :)
  • Tervetuloa porukkaan mukaan Noppapeli ja tsemppiä matkaan!!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • editoi huhtikuu 3
    .
  • Tervetuloa Noppapeli ja hurjasti tsemppiä!  <3
  • Terve NiuNau! Olet ollut polttamatta jo kohta kuukauden, hienoa! Onko olo helpottanut, mitkä asiat sulla ovat muuttuneet tässä ajassa? Ainakin melkein 150 euroa säästettyä rahaa...!
  • Hei ! Noppapeli , hienoa että olet päässyt alkuun ja tsemppiä edelleen. Itselläni savuton päivä on huomenna ja tänään vihoviimeinen tupakka on poltettu joten en voi vielä sanoa että olen savuton. 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.