HUHTIKUU 2017 lopettajat :)

12627282931

Viestejä yhteensä

• Mä voin kyllä ajatella et rööki ei kuulu mun loppuelämääni enää koskaan. Se ei tunnu rankalta mulle. Mulla ei ole tupakanhimoa mutta usein ajattelen kuitenkin et nyt olisi tupakkatauon paikka - tässä hetkessä on aina vedetty rööki. Se ajatus tulee ja se menee. Miesystävän kanssa kun olen yhdessä, ei tule mieleenkään rööki (hän ei polta) mutta kun olen arkipäivät yksin, usein käy se tupakan mittainen tauko -mielessä.

Nyt kuitenkin tuntuu niin ihanalta et olen päässyt siitä eroon. Inhoan röökin hajuakin. Se ei siis haise mun nenään hyvältä vaan aivan järkyltä. Sitä mä kyllä ihmettelen et missä noi kaikki rahat on jotka on säästynyt :dizzy:  . Toki tänään kun taas makselin tän kuun kaikki laskut, kattelin tiliäni et jäipäs mulle vielä yllättävästi rahaa käyttööni ....

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Kahden kuukauden onnittelut sinulle Päättäväinenkö!
    Taidat olla hyvinkin päättäväinen, kirjoituksistasi huokuu aika varma meno.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Kiitos Melisa!

Kyllä mulla on nyt niin "vapaa" olo että rööki ei tule mun elämääni enää kuulumaan. Olen tosi onnellinen että siitä pääsin eroon. Semmosta tilannetta ei tule että syöpäkääryle mun suuhuni vielä menisi. Ilahduttaa suunnattomasti tuo rahansäästö vaikka kaikki ne menee mitä tulee.  Onneksi mulla oli huhtikuussa niin tiukkaa taloudellisesti et se röökin veto oli pakkokin lopettaa.  Siihenhän oli pakko aina raha löytyä, sitten nipistettiin ruoasta....

Nyt mulla on rahaa viedä koirat hoitolaan ja lähteä viettämään juhannusvkonloppua rakkaani kanssa kylpylään. Kyllä kantsi vaihtaa rööki nautinnolliseen elämään!

• Onnea kahdesta savuttomasta kuusta Päättäväinenkö!!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Onnea Päättäväinenkö kahdesta kuukaudesta!  <3
  • Täältä myös onnittelut.
  • Onnittelut Päättäväinenkö kahdesta savuttomasta kuukaudesta. Tästä on hyvä jatkaa...

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • Kitokset kaikille!

Kyllä, tosiaan tästä on hyvä jatkaa!

-hannele-
  • Apua, mulla jyllää koko ajan mieli siihen suuntaan, että antaisin itelleni luvan polttaa tuon yhden festariviikonlopun aikana. Perkele. Tuntuu tosi vaikealta kääntää ajatuksia toisin päin. Melkein en edes halunnut kirjoittaa tästä tännekään. Mä ajattelen, että se viikonloppu on niin poikkeuksellinen enkä ole sitten lähdössä ulos mihinkään pitkään aikaan, että saan kyllä itseni jatkamaan tupakoimatta sen jälkeen. Grrrthhggh..  
  • T72T72
    editoi kesäkuu 21
    Tupakoinnin lopettaneelle ei ole olemassakaan "vain yhtä" - sen yhden jälkeen tulee toinen, sitten kolmas, kohta puoli askia ja sitten aski... aluksi vain silloin kun on viihteellä, sitten hieman venytetään rajoja ja muutaman voi poltella päivittäin, sitten riittää että aski kestää viikon ja kohtapa ollaankin jo vanhoissa tavoissa takaisin...(toki on poikkeuksiakin matkassa mukana, tunnen itsekin ihmisiä jotka saattavat polttaa kuin korsteeni viikon etelän matkan aikana, mutta muutoin ovat ihan savuitta koko vuoden..) Jos varman päälle haluat pelata, jätät polttamatta sen yhden - jos haluat riskeerata hyvin alkaneen savuttomuuden, niin senkuin tupruttelet menemään.. 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.