HUHTIKUU 2017 lopettajat :)

13334353739

Viestejä yhteensä

• Kiitokset ja muillekin 5 kuukauden saavuttaneille onnet!

Pahin on ollut ohitse jo jonkun aikaa sitten eikä rööki käy mielessä. Paitsi silloin kun näkee jonkun polttavan niin tulee mieleen kuinka kauan itse on ollut polttamatta. Kyllä mä oon niin onnellinen että mä tähän lähdin. Oon saanut sitä rahamäärää mikä ennen meni röökiin, laitettua omaan hyvinvointiin. Ja ihan oikeesti nyt tuntuu et ei ole rahat loppu koko ajan. Röökiinhän oli aina rahat saatava vaikka mistä.

Tästä kohti puoltavuotta!
  • Kiitos onnitteluista ja onnittelut kaikille viiden kuukauden savuttomuudesta. Täytyy sanoa, että tästä on jo tullut tapa ja ihanan vapauttava sellainen. Kohti puolta vuotta mennään kohinalla
  • Hyvä te, hyvä me! 
    Ajattelin kysyä, oletteko nähneet tupakkaunia? Mulla edellisessä lopetuksessa näitä näkyi, ja nyt tällä kertaa ensimmäinen tuli pari yötä sitten. Siinä oli jotenkin tilanne niin, että olin ilmeisesti repsahdellut polttamaan usein ja tajusin siinä, että ei jumankauta, nyt olen sen lopettamiseni pilannut ja vain ajan kysymys milloin poltan kokoaikaisesti. Huh, tuntui kivalta kun heräsin ja tajusin asioiden oikean laida. Ehkä se mun kesäinen tupakointini on jäänyt mieleen kaivamaan kun näen tollaisen unen. Hyvä niin.
  • Onnea viiskuukautisille !! :) :)

Tupakkiunia näen minä vieläkin, viimeksi toissayönä. Lähinnä aamulla naurattaa, ja tyytyväinen kun se oli vain unta. :)

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Olen muutaman kerran nähnyt tupakkaunta, viimeksi heräsin siihen, että poltin sisällä, jota en ole koskaan tehnyt ja olin itselleni tosi vihainen, että piti vielä sisällä mennä polttamaan
  • Olin kävelyllä syksyisessä luonnossa ja tunsin selvästi kaikki raikkaat ja kirpeät tuoksut (ja toki myös sen likaojasta nousevan pierunhajun ;))

Tajusin myös, että kun vein lapsen hoitoon ja jäin itsekseni, ei ensimmäinen ajatukseni ollutkaan "jes, nyt voin polttaa rauhassa - ja sitä seuraava alakuloinen menetyksen tunne kun en "voikaan" polttaa. Ihanaa.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Näin se pesäero tupakkaan kehittyy. Omat ajatukset ja asenteet kypsyvät. 
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Mä en oo nähnyt tupakkaunia nyt, edellisillä lopetuskerroilla näin. Mulla ei kyllä oo rööki tullut ees mieleen paitsi nyt kun tulin tänne :D .

• Puoli vuotta tänään!!! Olen kyllä iloinen että sain sen päätöksen silloin tehtyä ja siinä pysyttyä!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.