Joulukuussa 2016 lopettanut

Kiitos ryhmään pääsystä. Lopetin 27.12.2016 eli n. 3,5 kk olen ollut polttamatta. Olen nyt pelkällä n- purukumilla. Vielä on 4 mg:n purkka, ja nyt ajattelen, että pääsiäisen jälkeen siirryn vähitellen 2mg:aan.
Olen jo eläkkeellä, joten työpaikan tupakkaporukat eivät ole haitaksi. Jos ihan rehellinen olen, niin on pakko kertoa, ettei ole koskaan ollutkaan. Kuinka niin? No siksi, että idiootti minä aloin polttaa vasta kun jäin 52 v. työkyvyttömyyseläkkeelle. Halusin heittäytyä kansankynttilästä boheemiksi. Huoh mikä tyhmä päätös. Takana on yksi tupakoimaton vaihe, se ensimmäinen 52v,  ja välillä onnistuin n. 3v olemaan polttamatta. 

Nyt aion olla tupakoimaton henkilö lopun elämääni.

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Carlino, tervetuloa Stumppiin. Oletkin jo vaikeimmat vaiheet ohittanut. Kyllä varmasti pystyt olemaan lopun ikääs savuton. Niin minäkin aion ja monet muutkin stumppilaiset. Sen ekan tupakan kun jättää sytyttämättä, selviää kyllä.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Hieno päätös sinulla tehtynä Carlino, tervetuloa porukkaan mukaan! Mielenkiintoinen tarina - enpä ole ennen kuullut kenenkään aloittaneen tupakointia noin varttuneella iällä.

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.