Champix lopetus

Pari viikkoa champixia syöneenä. Eilen illalla poltin viimeisen tupakan. 17 vuotta sitä olen polttanut. Toivottavasti kuuri toimii, haluan tuosta tupakasta eroon! 

Viestejä yhteensä

• Hyvä päätös Coha, tervetuloa Stumppiin! :)

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Champixilla minäkin lopetin reilu kk sitten ja itekin yllättyny miten oon onnistunu näin hyvin (Poltin 23 vuotta)!
    Alku hankalaa mutta helpottuu se siitä ja täällä kävin lueskelemassa keskusteluja ja ne autto ainakin mua tosi hyvin kun tajus et ei tässä yksin olla tän asian kanssa.
    Tsemppiä lopetukseen! 
  • Nikol Ouluntienoo
    Minä myös lopetin champixilla taas kerran. Helposti se on mennyt aika lääkkeen ollessa käytössä.

Oman kokemuksen perusteella syö vaan kiltisti loppuun kuuri jos ei ole sivuvaikutuksia.
    Ilman tupakkaa:

Ilman nikotiinia:
  • Ei ole ollut champixin käytön kanssa mitään sivuoireita.
  • Täytyy myöntää, että tämän lääkkeen kanssa onnistun. Kiitoksia tuesta.
  • Champix on mun mielestä tosi hyvä ja mä lopetin sen avulla, olin polttamatta 6-7 vuotta. Aloitin uudestaan polttamaan, mutta se ei ollut champixin vika :) 

Sitten noin vuosi sitten otin taas champixin käyttöön mutta mulla kävi sellainen fiba, että luotin jotenkin liikaa lääkkeeseen josta mulla oli hyvät kokemukset. En yhtään työstänyt savuttomuutta mielessäni vaan annoin vaan lääkkeen hoitaa hommat...Tai niin mä sen tulkitsin jälkeenpäin, koska siinä kävi niin että aloin heti polttaa kun kuuri loppui. Eli omaa motivaatiota tarvitaan ja varsinkin siinä kohtaa kun kuuri loppuu ja savuttomuuden pitäiskin muuttua pysyväksi olotilaksi. 

Mutta voin kyllä suositella champixia, siitä oli mulle iso apu.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.