Aion lopettaa

Olen jo reilun 2vuotta ollut itselleni vihainen tupakan poltosta. Haluan lopettaa olen 30vuotias josta 17v polttanut. Eiköhän tuota ole tarpeeksi mennyt joka päivä se 15-౩౦ savuketta. Haluan oman vanhan kuntoni takaisin lisäksi en jaksa yskiä yms pahaa hajua enää yhtään. Eilen poltin 10 kevyt savuketta ja tänään aamulla 1 samanlaisen sen jälkeen menty purkalla noin 15kpl 2mg mennyt. Tuskaa tulee olemaan olen varma mutta yritän kestää tämä on jo viides yritys tällä kertaa saa jäädä. On ollut useita keuhkoputken tulehduksia ja keuhkokuumekkin. Tsemppiä kaivataan samoin neuvoja  ja apuja.
«1

Viestejä yhteensä

• Tervetuloa Stumppiin 17vuotta-savussa! Hyvän päätöksen olet terveytesi eteen tehnyt. :)
    Täällä meitä taistelijoita riittää, täältä saat mukavasti vertaistukea. Käyppäs kirjoittamassa tuonne HUHTIKUU 2017 lopettajat- ketjuun kuulumisia aina välillä. :)

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Tsemppiä ja kokemuksia palstalta saa, kunhan on itse aktiivinen.
  • Juu olenkin jo lukenut näin alkajaisiksi 2h näitä keskusteluja en ole ainut ongelman kanssa. Sinänsä jännä ku aikoinaan Alkon jättö minimiin oli helpompaa ku rööki???
  • Moi! Tervetuloa! Ja tosiaan tule tuonne huhtikuu-ketjuun kirjoittelemaan ja lukemaan! Täällä on hyvä roikkua jos tupakka pyörii mielessä, kukaan ei laske minuutteja kauanko täällä hengaa :D ja kaikki se aika vie kauemmaksi tupakasta.

Sanotaan, että tupakka on paljon addiktoivampi aine kuin alkoholi. 
  • Joo aamulla oli paha taas kahvin jälkeen kesti muutaman minuutin sijasta yli 30min tärisytti hikoillutti yms kovat oli siis himot , en polttanut enkä polta koska aiempien kokemusteni perusteella juuri 3 ensimmäistä päivää on ne pahimmat!. Jospa se tästä. Purkkaa mennyt jo 4x 2mg eilen meni moninkertaisesti yritän jos 12kpl 2mg purkkaa riittää tälle toiselle savuttomalle päivälle...
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Jos ei tuo riitä, kokeile sitä vahvempaa. Mulle oli siitä suuri apu aikoinaan.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Tsemppiä!  Miulla kanssa noita keuhkoputkentulehduksia ollu liikaakin, tänä vuonna jo 3 tai 4 (vai peräti 5?) ja vasta huhtikuu :(  Käytössä nyt melkein koko nikotiinikorvaus-arsenaali ja nyt aion onnistua. 

14.7.2017. klo 12.45
  • Savuttomana mennään edelleen tänään oli yksi paha tunti ja hullut tupakan tuskat meni ohi. Kyllä se tästä ois ihan jees jos tälläsellä 12purkan setillä pääsis päivän. 
  • Tänään on vieroitus oireet kestäneet klo 11 alkaen ja nyt vasta laatimaan päin. En oikein usko siihen että vieroitusoireet tai himo häviää muutamassa minuutissa. Hermot todella kireänä vituttaa ihan joka asia. Jospa se tästä!
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 30
    Pahimmat himot laantuvat usein niksatuotteilla. Jos poltit paljon,  voit tarvita vahvemmat nikotiinikorvaustuotteet. Tai useita. Mulla oli vahvin purkka 4 mg 6 kk. Ja sitä meni paljon. 
    Sit kannattaa yrittää ulkoilua, se rauhoittaa hermoja. Rentoutusta jollain keinoin, saunomista tms.
    Muista kaikessa tuskassasikin, et nyt teet hyvää itelles kun et polta. Kehu itseäs iltaisin kun olet ollut polttamatta päivän. Henkisellä puolella on paljon merkitystä lopettamisessakin. Lue Stumpin kertomuksia useasti päivän aikana.
    Vältä alkoholia alkuvaiheessa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.