Toukokuu 2017 lopettajat tänne

1232426282936

Viestejä yhteensä

• Unettomuus!!! Mikä ihme. Väsyttää ihan sairaasti, mutta tunnin nukkumisen jälkeen herää ja ei tuu uni sen jälkeen...
  • Mylläkkä Pohjois-Pohjanmaa
    Mä olen niin ylpeä itsestäni! Kuukausi takana savutonta elämää. Ja noin vain, ilman mitään itkua ja hammastenkiristelyä itse selvitin miten korjataan astianpesukone! Entinen mylläkkä ois lähteny röökille ja tiskannu käsin :smiley: Tytär kysyi eilen, että joko olen lopettanut tupakanpolton. Kerroin että kuukauden olen ollut polttamatta. "voi vitsi ihanaa äiti!"oli vastaus. 
    Pienestä voi ihminen tulla iloiseksi. 
  • editoi kesäkuu 16
    Tsemppiä kaikille muillekin lopettaneille! 

Pystyn samaistumaan tuohon tuoksujen ja hajujen maailmaan, joka on saanut itselläkin maailman näyttämään ja tuntumaan hyvin erilaiselta. 

Unettomuus on itselläkin vaivannut pahasti ja olen viimeiset pari viikkoa nukkunut tuntimäärällisesti todella vähän sekä laadullisesti huonoa unta. Olen ollut jatkuvasti väsynyt.

Mutta, siitä huolimatta, en vieläkään näe mitään syytä miksi ikinä tulisi enää tungettua tupakkaa suuhun.
  • Aukkanunnukka kirjoitti:
    Unettomuus!!! Mikä ihme. Väsyttää ihan sairaasti, mutta tunnin nukkumisen jälkeen herää ja ei tuu uni sen jälkeen...

Tuo kuulostaa tutulta. Minä en saanut edes nukahtamislääkkeillä kuin 4 tuntia nukutuksi. Nukahtamislääkekin piti ottaa vasta klo. 1 yöllä, muuten se ei vaikuttanut.
  • vko kirjoitti:
    Aukkanunnukka kirjoitti:
    Unettomuus!!! Mikä ihme. Väsyttää ihan sairaasti, mutta tunnin nukkumisen jälkeen herää ja ei tuu uni sen jälkeen...

Tuo kuulostaa tutulta. Minä en saanut edes nukahtamislääkkeillä kuin 4 tuntia nukutuksi. Nukahtamislääkekin piti ottaa vasta klo. 1 yöllä, muuten se ei vaikuttanut.
    Minullakin oli tuota aluksi, sitten koitti aika kun unta olisi riittänyt kellon ympäri... Hmmm

Kokeilkaa Melatoniinia (apteekista ilman res.). Mulla tuo jelppaa jonkin verran täyttä kuuta edeltäviin uniongelmiin (muutenhan nukun erittäin hyvin) ja auttoi myös tästä savotasta aiheutuneisiin ongelmiin... Sitten kaikki poppakonstit käyttöön; huoneen viilennys, pimennys, puhtaat lakanat ym ym :) Tsemppiä kuomaset!!!
  • Kauheeta! En oo jostain ihmeen syystä päässy viikkoon foorumille, pyörittää tyhjää eikä lataa sivua! Herrasiunaa mikä helpotus ku nyt lopulta pääsi taas. :D Eli kaks viikkoo tulee tänä iltana täyteen, oon syönyt Champixia puolitetulla annoksella ja siten pitkittänyt aloituspakkausta, luulen että en sitä jatkoa enää hae. On tässä vielä muutama päivä aikaa päättää. Tilannesidonnaisia mielitekoja edelleen on, mutta ne on niitä haikeita tyhjyyden tunteita jotka väistyy nopeasti. Harmikseni karkista on tullut tavallistakin parempi kaveri, se tyhjyys väistyy hirveän hyvin kun laittaa namin suuhun. Ja kyllä, näkyy jo vaa'alla ja kaikkialla. :s
  • Mylläkkä Pohjois-Pohjanmaa
    Suski kirjoitti:
    Kauheeta! En oo jostain ihmeen syystä päässy viikkoon foorumille, pyörittää tyhjää eikä lataa sivua! Herrasiunaa mikä helpotus ku nyt lopulta pääsi taas. :D Eli kaks viikkoo tulee tänä iltana täyteen, oon syönyt Champixia puolitetulla annoksella ja siten pitkittänyt aloituspakkausta, luulen että en sitä jatkoa enää hae. On tässä vielä muutama päivä aikaa päättää. Tilannesidonnaisia mielitekoja edelleen on, mutta ne on niitä haikeita tyhjyyden tunteita jotka väistyy nopeasti. Harmikseni karkista on tullut tavallistakin parempi kaveri, se tyhjyys väistyy hirveän hyvin kun laittaa namin suuhun. Ja kyllä, näkyy jo vaa'alla ja kaikkialla. :s
    Hienoa Suski! Minä kanssa aina välillä koen noita haikeita tyhjyyden tunteita. Sitten välillä tulee semmonen olo että nyt kuuluis tehdä jotain, ja olen jo laittamassa kenkiä jalkaan. Sitten muistan että ainiin, en polta. Pitää tehdä jotain muuta. Luulin että tyhjä pyykkikori on urbaanilegenda. Mulla on sellainen nyt. Olen keskittänyt käsillä tekemistarmoni kaikkeen pieneen puuhasteluun. Pyykin viikkaus nyt vaan on semmosta terapiaa - samalla tavalla saa olla keskenään kylppärissä kuin mitä aiemmin terassilla :wink: 
    Suuhunpantavaa en tartte, mutta käsille huomaan tarvivani välillä tekemistä. Onneksi.Oisin varmaan tässä vaiheessa jo muodoton pallo, kun en mikään hoikka tyttö ole ennen lopettamistakaan ollut. Jäätelöä olen tosin syönyt enemmän kuin vuosiin :)
    Vielä kun saisi käsillätekemisen kanavoitua johonki näkyvään, niinku esimerkiksi siivoamiseen :sunglasses: 
  • Suski kirjoitti:
    Kauheeta! En oo jostain ihmeen syystä päässy viikkoon foorumille, pyörittää tyhjää eikä lataa sivua! Herrasiunaa mikä helpotus ku nyt lopulta pääsi taas. :D Eli kaks viikkoo tulee tänä iltana täyteen, oon syönyt Champixia puolitetulla annoksella ja siten pitkittänyt aloituspakkausta, luulen että en sitä jatkoa enää hae. On tässä vielä muutama päivä aikaa päättää. Tilannesidonnaisia mielitekoja edelleen on, mutta ne on niitä haikeita tyhjyyden tunteita jotka väistyy nopeasti. Harmikseni karkista on tullut tavallistakin parempi kaveri, se tyhjyys väistyy hirveän hyvin kun laittaa namin suuhun. Ja kyllä, näkyy jo vaa'alla ja kaikkialla. :s
    Voin vaan kuvitella sun tuskan kun et oo päässy foorumille, mulla juonitteli tämä yks päivä ja olin hepakassa asian suhteen... Onneksi vika korjaantui. 

Mieti kuule vielä että söisitkö sittenkin jatkopakkauksen. Mulla kävi kans mielessä että jättäisinkö ostamatta mutta ystävä takoi melkein rautankangilla päähän että se on ostettava ja syötävä. Hänellä oli ollu aloituspakkauksen jälkeen tosi varma olo lopettamisen suhteen mutta ratkennut sitten kohtalokkain seurauksin, tupakka palaa yhä edelleen. Minä ostin jatkon ja popsin nyt sitä, jotenkin erilainen fiilis savuttomuuden suhteen kun aiemmin mutta mielessä se silti käy välillä.. Ajattelin itse että maksan tuon jatkon suosiolla mitä otan riskiä että retkahdan.  Ilman C:ä olisin varmaan tässä taannoin retkahtanutkin, sen verran kova oli kiusaus että ei olisi tarvinnut kun hieman enemmän maulleen tupakan ja hoblaa..

Suklaasta ja kaikesta muusta makeasta on tullut minullekin suuri rakkaus johon pitäisi alkaa puuttua ennenkuin joudun pyytämään vuokraemäntää suurennuttamaan oviaukkoja... Ennestäänkin jo kerättyä omaisuutta kannettavana etenkin mahan seudulla ja lisää näyttää tulevan.. Viime yönä töissä kroppa reagoi taas kivasti rytmin muutokseen ja turposin sekä nesteestä että ilmasta suorastaan pallomaiseen muotoon, olipa mukavaa kun ennestäänkin jo muutama liikakilo... Stumppiryhmä voisi perustaa rinnakkaisryhmän tupakoinnin lopettaneille ylensyöjille XD
  • Stumpin oma laihisryhmä, hemmetin hyvä idea!  :D
  • Eikös tuolla ole painonhallinta otsikko.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.