Toukokuu 2017 lopettajat tänne

13032343536

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi elokuu 4
    Kärmes, se on siis 1/4 vuodesta! Onnittelut!
    3 kk on monille  vedenjakaja. Olo helpottuu sen myötä. 

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Onnittelut juhlapäivälle.
  • Onnea Kärmes! Hyvin menee mutta menköön! :)

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Kiitos kovasti!!!  :) Ilman tätä ryhmää en olisi tätäkään päivää nähnyt... siis savuttomana!!!  :D
  • Vesku25 Vieremä
    Onnea kärmes!!! Ja tottahan tuo on että ryhmässä yksilökin on vahvempi kuin yksin, luonnossakin lauma puolustaa heikoimpia,,noinniinku vertauksena. Hyvä ME
  • Kolmen kuun onnittelut Kärmes!! Hienosti menee! :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Onnittelut Kärmes kolme kuukautta tupakoimatta! 

Samanlaisia tuntemuksia oli minullakin, kun lopetin Champixin. Viikon ajan tupakka kävi mielessä useammin, olin vähän kärttysempi, mutta mitään varsinaista tupakanhimoa ei ollut. Välttelin muutaman päivän tupakoitsijoita, enkä antanut sille tupakalle edes pienintä mahdollisuutta. Tsempit!

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • Mylläkkä Pohjois-Pohjanmaa
    Onnea Kärmes 3kk etapista! Perässä tullaan ;)

mulla elämä ilman tupakkaa on solahtanut mukavasti uomiinsa. Äärimmäisen harvoin ees tulee mieleen koko tupakka. Pari kertaa mustikkametsässä olen salaa harkinnut metsätupakointia - sääsket pysyy loitolla kun savuttaa :smiley: Edeleen äimistelen tätä tuoksumaailmaa! Miten paljon sitä onkin jäänyt ihania kesän tuoksuja huomaamatta kun on peittänyt kaiken tupakansavulla! 

Kaikkea sitä keksiikin kun ei tartte tupakanpolttoon käyttää aikaa taikka rahaa. Oon ruvennu kulkeen pyörällä kaikki matkat. Töihin, kauppaan, kaupungille, huvikseen. Ja se on mukavaa, leppoisaa. Aiemmin olin puolikuollut jo työmatkasta (vaikka olen harrastanut juoksua jo monta vuotta).  Mulla on tullut nikotiininkorvikkeeksi JÄÄTELÖ. Siis voisin syödä kilokaupalla jäätelöö! Ja yleensäkin ruuan jälkeen joku pieni makea on tullut ikäänkuin sen tupakan tilalle. En ole ennen niin perustanut makeista jälkiruuista. Enkä yleensäkään makeasta. Jännä juttu. Kai tää menee ohi - tää alkoikin vasta joskus nyt kesällä. Eli ei tullu heti.
    Onneksi on myös kulutus lisääntyny. Juuri sain valmiiksi treeniohjelman jääkaapin oveen. 7.10 meinaan pistellä maratonin. Sitä ennen on kolme lyhempää starttia ;) Tän kesän pisin juoksu on 46km (piti olla 56 mutta loukkaantumisen jälkimainingeissa jouduin keskeyttään). 

Tsemppiä kaikille savuttomalla tiellä!
  • Kiitoksia!!! Taas jaksaa eteenpäin! 
    "Pientä" takakireyttä on ollut nyt havaittavissa, välillä menee hermot sekunnin sadasosassa enkä sitten kerkee edes hidastaa ennenkuin suu käy jo... Poiketen alkurähinöistä niin helpompaa nyt on kuitenkin eikä toki koko ajan ole hermot riekaleina. Jospa tämä tasoittuisi ennen kun vahingossa aiheutan tuhoja räjähdyksillä. 
    Tupakka käy mielessä harvoin mutta voimakkaana silloin kun tulee. Onneksi himo kuiten menee äkkiä ohi ja jotenkin oon onnistunut sisäistämään että siihen leikkiin ei ole vara lähteä enää... 
    Tsemppiä kaikille kovasti, laumassa mennään eteenpäin niin että aitaa kaatuu! 
  • Ja Mylläkkä.. Tuo jäätelö on paha... Mulla suklaanhimo muuttui jäätelön himoksi.. Cookie dought on valitettavan hyvää ja sitä saa nykyään Tescon tuotteena Prismoista puolet halvemmalla kun Ben&Jerry'n vastaavaa... awwww...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.