Toukokuu 2017 lopettajat tänne

13031323436

Viestejä yhteensä

• Niin ne alussa oli päiviä mitkä oli saavutettuja etappeja, nyt kuukausia,,,neljäs kuukaus saavutettu. Voin nyt tunnustaa: en nejä kuukautta sitten oikein uskonu tähän ja ajattelin vain, ollaan nyt työterveyslääkärin mieliks tupakoimatta kun tarjos champix-reseptiä...mutta mutta yllätys oli kuitenkin tää sivusto, niinpä tarjoan teille kaikille tänään virtuaali-kakkukahvit koska ilman teitä en varmaankaan olis tällä voittajafiiliksellä liikkeellä. Kiitos teille kaikille!
  • Onnittelut ja kiitokset kakkukahveista.
  • Onnea Vesku25! :smiley:  Hyvällä mallilla!

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Kolmen kuun onnittelut Junttimummulle ja neljän kuun onnittelut Vesku25:lle!! Hienosti menee, kyllä kelpaa kahvitella :-) 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Hyvä Vesku25! Kyllä kakkukaffet kelpaa  :). Neljä kuukautta on jo hieno aika. On siinäkin monta pahaa paikkaa ohitettu.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Hienosti näyttää monella pyyhkivän, aivan upeeta! Samoin täällä on pysytty myrkystä erossa, muutaman kerran on ollut oikein intensiivinen uni jossa syystä tai toisesta päätynyt polttamaan tupakkaa. Siis se musertava oivallus, "voi v*** pitääkö mun aloittaa tää kaikki alusta!?" on niin todentuntuinen että se järkytys ja epäusko on pinnassa vielä aamullakin. Yritän pitää siitä kiinni mielitekojen hetkellä. Onneksi nekin harvenemassa, ja silloinkin vielä hallittavissa.
  • editoi elokuu 29
    Mitä mitä mitä?! Nenäni haistoi, että täällä kahvitellaan, ja vielä kakkuakin, no jos nyt pikku palanen ;) Kiitos Vesku25 ja suurensuuret onnittelut neljästä kuukaudesta. Voittajan on helppo hymyillä B)

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • Onnittelut Veskulle ja Junttimummolle täysistä kuukausista! Näin sitä vaan porskutetaan ja päivien laskeminen muuttunut kuukausien laskemiseksi.

Minullakin champix loppui ja kolmen päivän kiukkuamisen jälkeen helpotti! Aina välillä mielessä käy että voisihan sen yhden polttaa mutta onneksi olen vielä muistanut ettei sitä yhtäkään kärsi kokeilla. En tosiaan halua aloittaa tätä urakkaa alusta ja mielettömän tyytyväinen olen että tupakka on taakse jäänyt harrastus. Ihanaa kun henki kulkee ja taidan tuoksuakin paremmalle! 

Tsemppiä kaverit!! 
  • Mylläkkä Pohjois-Pohjanmaa
    Hiphei! Ai ettien että oon fiiliksissä. Palkkasin PT:n. Ukko kysy millä rahalla, ja kerroin sille, että se PT maksaa saman verran mitä mulla meni vielä reilu 3kk sitte röökiin. Lopetti ininän  siihen!
    Mulla on ollut pari heikkoo hetkee, mut ilman savuja oon selvinnyt. Onneksi. Tässä lopetuksen tuoksinassa olen onnistunut pääsemään irti yhdestä itselleni ei niin helposta ihmissuhteestakin.  Oon oikeesti aika täpinöissä. Melkein nelikymppiseksi piti elää tajutakseen muutamia elämänlaatuun liittyviä seikkoja. Tupakoinnin lopettaminen ehkä suurimpana niistä :) Vielä kun saa kropan siihen kuosiin että voi alkaa toteuttaa unelmiaan, niin sit voi alkaa venyttää niitä omia rajojaan kunnolla! Jos pystyn lopettaa tupakanpolton, pystyn tehdä monta muutaki asiaa! 

• Loistavaa Mylläkkä!!  B)

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.