Toukokuu 2017 lopettajat tänne

1293031323335»

Viestejä yhteensä

• AnttiT Rovaniemi
    Morjens. Ilman nuuskaa ja champixia ollaan nyt menty ja hyvin pärjätty. Se mua ihmetyttää kun champix kuurin aikana itsellä oli virtaa kuin ennenvanhaan. Sai jo jotain aikaiseksi. Nyt kun lääkkeen olen lopettanut niin tuntuu ettei taas saa mitään aikaan ja väsymys meinaa häiritä toimia. Kuurin aikana näin myös unia kuin silloin joskus. Nyt unet jotka muistan ovat todella harvassa. Onko muilla ollut samanlaisia tunteita. Mistä tämä teistä kertoo?
  • AnttiT kirjoitti:
    Morjens. Ilman nuuskaa ja champixia ollaan nyt menty ja hyvin pärjätty. Se mua ihmetyttää kun champix kuurin aikana itsellä oli virtaa kuin ennenvanhaan. Sai jo jotain aikaiseksi. Nyt kun lääkkeen olen lopettanut niin tuntuu ettei taas saa mitään aikaan ja väsymys meinaa häiritä toimia. Kuurin aikana näin myös unia kuin silloin joskus. Nyt unet jotka muistan ovat todella harvassa. Onko muilla ollut samanlaisia tunteita. Mistä tämä teistä kertoo?
    Minäkin oon miettiny tätä väsymystä, mulla oli kans C:n aikana virtaa niinkun ihmisellä kuuluukin olla, ei siis mitään maniaa kuitenkaan  :D Mutta nyt kaikki virta poissa, itseasiassa en ois osannu yhdistää tätä tuohon ellet olisi maininnut asiaa. Mutta väsyttää ihan hulluna ja nytkin nukuin melkein 12 tuntia viime yönä... Auta armias jos unet jää liian vähälle niin tuntuu että nukahtaa pystyyn. Sitten ei oikein jaksais tehdäkään mitään aika ajoin. 
    Mutta unia mä nään entiseen malliin, onneksi tupakointi unet on ehkä vähentyneet taas vaihteeksi. 
  • Mulla oli röökinvedon lopettamisen jälkeen aivan tajuton väsymys. Se oli niin kova että kerran nukahdin työpöytäni ääreen. Kotimatkalla oli pysähdyttävä vetään pienet tirsat ettei sammunut rattiin. Lisäksi olin aivan aloitekyvytön, mikään ei huvittanut ja työnteko oli täyttä piinaa.

Aloin syödä rautaa kun aattelin et raudanvähyyttä kun mulla aina ollut huono hemoglobini ja röökin veto on sitä pitänyt ylhäällä. Mut ei se johtunut siitä vaan röökin lopettamisesta.
  • Mulla oli röökinvedon lopettamisen jälkeen aivan tajuton väsymys. Se oli niin kova että kerran nukahdin työpöytäni ääreen. Kotimatkalla oli pysähdyttävä vetään pienet tirsat ettei sammunut rattiin. Lisäksi olin aivan aloitekyvytön, mikään ei huvittanut ja työnteko oli täyttä piinaa.

Aloin syödä rautaa kun aattelin et raudanvähyyttä kun mulla aina ollut huono hemoglobini ja röökin veto on sitä pitänyt ylhäällä. Mut ei se johtunut siitä vaan röökin lopettamisesta.
    Onko sulla mennyt väsymys jo ohitse? Täällä jatkuu vielä, väsyttää ja mitään ei jaksais tehdä, hirveä ruoskiminen että saa jotain aikaiseksi... Tosin syksyt muutenkin olleet aina hankalia ja väsyttäviä. Ajattelin varata aikaa työterveydestä jos löytyisi tälle väsymykselle jokin syy. Ellei löydy niin sittenkai se on röökin lopettamisesta johtuvaa mutta en aio aloittaa uudelleen, nukun mieluummin loppu elämäni jos se sitä vaatii  :D
  • Tämä "väsymys - unettomuus" oire vaihtelee yksilöllisesti paljon. Minulla oli alussa unettomuus ongelmana.
  • AnttiT Rovaniemi
    Mulla väsytti vielä enemmän ennen lopettamista. Ite myös meinannut tuota työterveyttä. Eikö champix ole jonkinlainen mielialalääke? Olen tässä ajatellut et voisiko vaivata jonkin asteinen työuupumus, jonka oireita champix poisti?
  • AnttiT kirjoitti:
    Mulla väsytti vielä enemmän ennen lopettamista. Ite myös meinannut tuota työterveyttä. Eikö champix ole jonkinlainen mielialalääke? Olen tässä ajatellut et voisiko vaivata jonkin asteinen työuupumus, jonka oireita champix poisti?
    Mulla oli kans kauhea väsymys ennen lopettamista pidemmän aikaa, tosin mulla oli silloin maailman paskin työpaikka ja huono olla sen takia. Tosin olin sieltä ollut jo hetken lomalla ja aloitin sitten uudessa työpaikassa lopettamisen aikoihin. Sittenhän mulla olikin virtaa ja energiaa vaikka muille jakaa, tosin silleen niinkun terveellä ihmisillä kuuluukin olla eli ei mitään mania tasoista kuitenkaan. Nyt töissä mennyt hyvin, ei mitään erikoisempia sattumuksia, mutta väsymys palasi Champixin jälkeen. Ei toki ehkä niin pahana mitä oli ennen lopettamista mutta kuitenkin. Nyt sitten uutena juttuna että iltaisin nukkumaan mennessä väsyttää mutta en saa unta, sitten kun nukun niin menee pitkälle päivään jos vaan saa nukkua. Välillä tuntuu ettei sittenkään olis edes nukkunut yöllä laisinkaan...  
    Toisaalta oon miettiny työuupumusta kans, toisaalta sitten että voiko johtua lopettamisesta kun nythän siellä reseptorissa ei möllötä mitään kun Champix loppui ja nikotiinia sinne ei ole tungettu... Tuokin olisi loogista, vähän niinkuin lopettaa uudelleen vaikka on lopettanut jo aiemmin...
  • Sateista ja tuosta ylempänäkin kerrotusta väsymyksestä huolimatta, ilman tupakkaa mennään edelleen ja toivottavasti hyvin menee teillä muillakin? Tuo väsymys alko mullakin champixin jälkeen ja oli siinä flunssaa yms. että piti kävästä ihan työterveydessä asti ihmettelemässä ja arvuuttelemassa mistä vois johtua, epäiltiin kilpirauhasta ja sensellasta mutta normaalit arvot löyvettiin, kai se tuo väsymyskin helpottaa kun omat elintavat sopeutuu nikotiinistressistä toipuneen elimistön tasoon...Hyvää syssyn jatkoa itsekullekin ja aurinkoisia ajatuksia myös :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.