Toukokuu 2017 lopettajat tänne

1246736

Viestejä yhteensä

• Voi hulivili, tiiän niin tuon tunteen!!! Älä nyt anna sille valtaa vaan odottele päivä pari, se menee ohi... Tai ainakin mulla on tänään "välipäivä" tuon samaisen kolmen päivän helvetin jälkeen..  Nuo "päänsisäiset" keskustelut on pirullisin osio, tuntuu ettei noihin voi itse edes vaikuttaa ja mitä ihmeellisimpiä tekosyitä tunkee mieleen miksi polttaa, mulla vedottiin jo mun kissojenkin hyvinvointiin, eihän lemmikit voi katsella hapannaamaa, vastasin että en mä niille rähise ja todisteeksi aloin silittää niitä, olivat oikein tyytyväisiä extra rapsutukseen... Kaikkea tuokin riippuvuus tekee, sairasta!!! Mutta hei, tuo vaihe menee ohi, älä nyt lannistu ja heitä nuo ilta ajatuksetkin pois, ne vaan koukuttaa ja yrittää kinuta lupaa ostaa se aski. Älä anna niiden voittaa, me voitetaan tämä skaba!!! Tsemppiä!!! Sä pärjäät kyllä!!!! 
  • Kärmes, kiitos kannustavasta tekstistäsi :smile:
    Luulin jo tunteneeni röökinhimoisen alitajuntani erilaiset kootut selitykset, mutta ei. Tää työpaikkaan vetoaminen oli uusi - vaikkakin tottakin. Jos huomaan ajatusten/keskittymisen harhailevan siinä määrin, että teen työssäni virheen.... En nyt kuitenkaan halua itselleni mitään ongelmia tai aiheuttaa muille mitään. :confused:
    Kaverikin kuitenkin nyt tsemppas eilen myös aika hyvin. Lisäksi minulla on puhelimessa Smoke Free -sovellus, josta näen reaaliajassa savuttoman ajan, montako tupakkaa on jäänyt polttamatta, terveyspuolen edistykset ja muuta pientä :) Kohta 100 tupakkaa polttamatta B)
  • Täällä hieman hiljeni, mutta tulinpa tuulettelemaan: eilen illalla meni 100 tupakan raja rikki ja tänään klo 06 meni viikko rikki :)
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Onnea ekasta viikosta! Varmaan lopettamisviikoista vaikein. Niin ja 100 röökistä, jotka jäivät polttamatta.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Tsemppiä toukokuiset ja tervetuloa :) Ajan myötä olot helpottuu varmasti.Lopettaminen on yksi parhaista päätöksistä elämässä!
  • Hienoa Hulivili!!! 
    Kyllä on vaikeita nää ekat päivät. Ihan koko ajan tupakka mielessä, välillä jo melkeen nousee mennäkseen tupruttelemaan ja samantien tajuaa lopettaneensa,  ärsyttävää  :(
  • Onnea ensimmäisestä viikosta Hulivili!!! Hienoa!!! :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Mie poltin 7.5.17 vikat röökit. Ei oo ihmeemmin tehny ees mieli röökii. Flunssa päällä, ni johtusko siitä!?
  • Miks mie en saa tota ruutua, paljonko oon ollu polttamatta!?!
  • hulivili kirjoitti:
    Täällä hieman hiljeni, mutta tulinpa tuulettelemaan: eilen illalla meni 100 tupakan raja rikki ja tänään klo 06 meni viikko rikki :)
    Wautsi!!! Onnea!!! Mieletön juttu!!! Joko sulla alkanu tekosyiden laatija jättää rauhaan? Täällä ollut pari päivää aika rauhallista, onneksi. Välillä hermoja meinaa kiristää vähän mutta enää ei puhuta sellaista slaageista mitä oli, ärsyttää vaan joku asia aina. Hyvä sinänsä kun vapaat loppui ja paluu arkeen koitti
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.