Toukokuu 2017 lopettajat tänne

1235736

Viestejä yhteensä

• Minnukka kirjoitti:
    Mie poltin 7.5.17 vikat röökit. Ei oo ihmeemmin tehny ees mieli röökii. Flunssa päällä, ni johtusko siitä!?
    Onneksi olkoon ja tervetuloa!!! Kävinkin moikkaa sua jo sun blogissa, hienoa että löysit tänne!
    Flunssa voi tehdä tepposensa asian kanssa, luultavasti jahka alat parantumaan niin pääset taistelemaan lopetuksen puolesta. Minä olin aikoinaan 3 viikkoa polttamatta ongelmitta kun keuhkokuume iski, sitten vielä noidenkin viikkojen jälkeen rupesi vasta viekkarit tulemaan ja koska en osannut varoa niin taas sitä mentiin! Varaudu sinäkin elämäsi taistoon, jonka muuten voitat kun päätät niin! 

Tuo laatikko tulee kun käyt muokkaa profiilia kohdassa ja valkkaat sieltä allekirjoitus asetukset tms.. Sieltä voi valita sitten tuon lootan mukaan
  • editoi toukokuu 10
    Kiitos!! Kiva kun kävit blogissani. Hyvä tietää että ku flunssa väistyy alkaa vaikeempi kausi. Kiitos laatikon opastuksesta!  :)
  • Mahtava saavutus jo teillä jotka ilman tupakkaa taistelette! Tsemppiä kovasti.

Itsellä menossa neljäs päivä Champixia. Ei mitään mainittavaa olossa. Tupakka maistuu samalta kuin ennenkin. Palaa entiseen malliin. Hirvittää aivan tuo 15.5. jolloin lopetus on suunnitteilla. 
    Lopetin aikoinaan pariksi vuodeksi tupakoinnin, muutaman ekan päivän käytin nikotiinituotteita, ei muuta. Extremenä lähdin vielä viikon tupakoimattomuuden jälkeen anopin kanssa viemään lapset kesälomareissulle. Ja sen reissun aikana ajattelinkin että jos tämä menee ilman tupakkaa niin selviää mistä vain.  

Näin välillä mielessä kuinka alan liimaamaan nikotiinilaastareita kehon täyteen ja purkkaa levyllinen kerralla suuhun. Oli se kova reissu ja siitä selvisin.

Piti sitten yks kaunis juhannus aloittaa uudelleen. Ajatuksella että vain siellä mökillä pari ja sitten ei enää. Kaikki sen varmaan arvaa kuinka siinä sitten kävi. 

No nyt uudella motivaatiolla eteenpäin. Kohdallani ei ole sitä yhtä tupakkaa, pitää muistaa se. 
  • Hepsan taas!! Viikko takana ja lukematon määrä röökiä jäänyt polttamatta!! Empä olis joku aika sitten uskonut tämän tapahtuvan. Nyt on alkanut mahtua jo tajuntaankin että tämä on lopullista ja olen lopettanut vaikka asian ääneen sanominen vielä nikotuttaa välillä.

Tupakka käy mielessä välillä, aamuisin, töistä päästyä ja iltaisin, lisäksi joskus näiden välillä. Onneksi menee äkkiä ohi. Raivokohtauksiltakin ollaan vältytty vaikka välillä vähän kiristää sellaisissa tilanteissa missä toki huokailuttaisi muutenkin.

Nyt tupakka on tullut uniinkin, viime yönä ostin askin ja mua ahdisti se ihan hirveesti ja kun joku poltti, haju oli karmea. Olo helpotti unessa kun rutistin askin sisältöineen. Erikoista sanoisinko.. En mä ennen tästä asiasta ole unia nähnyt...

Mutta paljon hyvää tästä on seurannut, refluksitaudin närästys vaiva on lähes kokonaan poissa kuten myös epämääräiset maha- ja suolistovaivat. Pääkivut on vähentyny varmaan puoleen ja musta tuntuu että jaksan muutenkin paljon paremmin! Ei huono!!!

Tsemppiä kanssa eläjille!!!
  • Mie puolestani heräsin viikon ajan joka yö puol kahden aikoihin ihmettelemään... nyt jo toinen kokonaan nukuttu yö takana. 
  • Eilen aamupäivällä lopetin ja näin iltaisin saa mitään tehtyä ku päässä pyörii vaan tupakka :( aiemmin oli puolen vuoden lakko mut sit tuli maistettua kännissä yksi.. seuraavalla viikolla toinen, sitten vain iltaisin ja viimekädessä 5-10 röökiä päivässä salaa lähimetsässä (yli 30v äiti..) tajusin itsekin miten naurettava olen ja nyt on oikeasti pakko lopettaa oikeasti lopullisesti. 
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervetuloa Stumppiin Emily!
    Se on alussa just noin, päähän ei muuta mahdu kuin tupakka. Koska sun edellinen yritys oli? Lopetitko silloinkin ilman apukeinoja?

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi toukokuu 12
    Kiitoksia! Viimeksi lopetin sähkötupakalla. 1.5vuotta sitten. Mut jouduin lopettaa "kahdesti" kun sekin piti lopettaa (vuosi sitten) ni ajattelin et helpompi näin :) ..vaikkei tää tässä tunteiden rustimeressä kovin helpolta just ny tunnu.. Asennevika selvästi
  • Viides päivä Champixia menossa. Tänään polttanut vain yhden tupakan. Ei vaan tee yhtään mieli. Uskomatonta. 

• Minnukka kirjoitti:
    Mie puolestani heräsin viikon ajan joka yö puol kahden aikoihin ihmettelemään... nyt jo toinen kokonaan nukuttu yö takana. 
    Mulla ollu tuota yöheräilyä monesti yössä, joka kerralla saa ravata vessassa vaikken iltaisin nesteitä erityisemmin tankkaa... Yksi syy voi olla täyskuu kun se tekee tätä mulle aina... Toisaalta ihmeen pirteä oon ollu näistä herätyksistä huolimatta, ei ole ennen ollut puhettakaan... Samapa noille kun kerta ei väsy kerta iske. Ja voihan tuo valoisuuskin lisätä puhtia. 

Tänään eka kerta muuten kun töistä lähtiessä ei ollut rööki mielessä heti, kävi kyllä mutta meni samantien ohitse!!! Whippiii!!! 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.