Toukokuu 2017 lopettajat tänne

13468933

Viestejä yhteensä

• Emily kirjoitti:
    Kiitoksia! Viimeksi lopetin sähkötupakalla. 1.5vuotta sitten. Mut jouduin lopettaa "kahdesti" kun sekin piti lopettaa (vuosi sitten) ni ajattelin et helpompi näin :) ..vaikkei tää tässä tunteiden rustimeressä kovin helpolta just ny tunnu.. Asennevika selvästi
    Ei sulla ole asennevikaa vaan riippuvuus, se siellä nyt ohjailee. Ekat päivät on hankalia mutta sitten alkaa helpottaa kun vaan malttaa mielensä ja säilyy järissään... Täällä kannattaa vierailla ahkerasti ja lueskella kokemuksia, ei tunnukaan enää niin pahalta kun huomaa että kaikki tympeä kuuluu lopettamiseen mutta kaikki menee myös ohi... Tsemppiä!!! 
  • Pakko kysellä onks muilla..... ku miulle on nyt tupakoimattomuuden aikana tullut päivittäin sellasta tunnetta että ihan niiku joku kohta kehosta pieneksi hetkeksi puutuu? Paikka voi vaihdella ukkovarpaasta päähän! Hetken aikaa tuntuu niiku tunnottomalta. Onks tää normaalia?
  • Itse asiassa mulla alussa teki kädet tuota välillä, ajattelin silloin että johtuis niskoista mutta nyt kun otit puheeksi. Nyt ei ole ollut tuota enää kun tarkemmin ajattelee. Mutta hetkellisesti meni jompi kumpi käsi turraksi vaikkei ollut sinänsä painuksissakaan... Hieman neuroottisena kävin aina peilin edessä kyttäämässä onko puoli eroja muuten ettei olis vaan iskeny aivoinfarkti päälle
  • Ok, hyvä tietää! Mietin itekin, että onko niska/hartiaseutu jumissa ku oon makoillut ton flunssan takia. Voipi olla sitäkin.

Mutta siis hienosti on menny viikonloppu, vaikka lapsukainen on röökaillut tässä ja savussa on oltu. Pysyin vahvana! Hyvä mie!!!  :)

• Röökaileekö sun lapsukainen sisällä, kun savussa oot ollu???????
  • Kärmes kirjoitti:
    En löytänyt vielä tämän kuun ryhmää joten tässä olisi nyt sellainen! 
    Löytyykö muita kärvistelijöitä?
    Täällähän sellanen kans. 18. päivä menossa ja Champixin aloituspakkaus vetelee viimeisiään,,,
  • Tervetuloa mukaan.
  • Ilona espoo
    editoi toukokuu 15
    Hellou kanssakulkijat.
    Olin tässä äitiä moikkaamassa/hoitelemassa hänen asioitaan ja näin ollen olin poissa viisi päivää.

Pillereiden syönti meni hieman erilailla kuin paketissa oli ohjeistettu ja tänään vasta pääsen kahden sinisen pillerin tahtiin eli viikon sisällä pitäisi sauhuttelun päättyä.
    Edelleenkään ei onneksi ole tullut mitään sivuoireita.

No mutta ärsyttävintä on, että tupakkaa on mennyt, ja ihan tottumuksesta. Jos olisin polttanut vain kun on nikkis, olisi poltettujen määrä ehkä pari per päivä, mutta toisaalta määrä on ainakin puolittunut tavanomaisesta, joten kai siitäkin voisi iloita. Jokaisen tupakan kohdalla on kuitenkin syntynyt ääretön ketutus siitä että poltan.

Huomenna on se päivä kun mieheni tulee pariksi päiväksi komennukselta kotiin, ja tässä sitä ollaan, en onnistunut lopettamaan ennen sitä :( Sehän se vasta harmittaakin.........

Tsemppiä kaikille muillekin!

• Terve vain kaikille, tässä kirjoittelee uusi lopettaja. Olen polttanut säännöllisesti 14-vuotiaasta asti, ikää on nyt 35. Yhden kerran olen ollut tupakoimatta parin viikon jakson joskus yli kymmenen vuotta sitten, sen lisäksi ei ole aiempia lopettamisyrityksiä. Ajattelin lopettamista kauan, jo varmaankin vuoden, kahden verran. Sitä hyvää hetkeä ei vain tuntunut ikinä löytyvän. Tupakointi hävetti ja masensi kun niin paska jätkä, että on "orjana" röökille. Torstaina kun askissa oli enää muutama jäljellä, päätin että uutta en enää osta. Viimeisen röökin sitten poltin torstaina illansuussa, sytkärit ja vara-askit kaapista nakkasin roskiin. Neljäs päivä on nyt siis menossa, olo on toisaalta luottavainen ja toisaalta ei yhtään. Päivä kerrallaan jne.

• Ilona kirjoitti:
    Hellou kanssakulkijat.
    Olin tässä äitiä moikkaamassa/hoitelemassa hänen asioitaan ja näin ollen olin poissa viisi päivää.

Pillereiden syönti meni hieman erilailla kuin paketissa oli ohjeistettu ja tänään vasta pääsen kahden sinisen pillerin tahtiin eli viikon sisällä pitäisi sauhuttelun päättyä.
    Edelleenkään ei onneksi ole tullut mitään sivuoireita.

No mutta ärsyttävintä on, että tupakkaa on mennyt, ja ihan tottumuksesta. Jos olisin polttanut vain kun on nikkis, olisi poltettujen määrä ehkä pari per päivä, mutta toisaalta määrä on ainakin puolittunut tavanomaisesta, joten kai siitäkin voisi iloita. Jokaisen tupakan kohdalla on kuitenkin syntynyt ääretön ketutus siitä että poltan.

Huomenna on se päivä kun mieheni tulee pariksi päiväksi komennukselta kotiin, ja tässä sitä ollaan, en onnistunut lopettamaan ennen sitä :( Sehän se vasta harmittaakin.........

Tsemppiä kaikille muillekin!

Äläs heitä kuule kirvestä kaivoon, ei tämä homma ole muutamasta päivästä kiinni vaan lopputulos ratkaisee. Sähän oot edistyny hyvin kun röökaaminen vähentynyt, uskon että sullekin tulee se päivä kun lopullisesti riittää. Niin kävi mulle ainakin kun tuli morkkis polttamisesta riittävän monta kertaa. Ekat savuttomat 3 päivää on helvetillisiä mutta sen kanssa pärjää ja sitten helpottaa huomattavasti! Uskot vaan itseesi, onnistut kyllä! Ja voisinpa veikata että miehesi on ylpeä sinusta jo sen vuoksi että yrität ja olet päättänyt lopettaa!! Nyt ei heitetä kirvestä kaivoon vaan aletaan katselemaan riippuvuutta silmästä silmään. Tsemppiä!!! 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.