Ylös, ulos ja lenkille!

2»

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Minä arvostan myös. Vko on paitsi taistellut (oikeasti) eroon tupakasta, niin hän on myös jäänyt Stumppiin tsemppaamaan uusia lopettajia. Tuollaisia ihmisiä täällä tarvitaan. 
    Me emme lakkoile Stumpissa vaan lopetamme tupakoinnin loppuiäksi.
    Se tuntuu varmaan monesta vaikealta sjatukselta alussa, kun tuntikin on vaikea aika olla polttamatta. Vko ja muut konkarit esimerkillään haluavat todistaa, että  savuttomuus on myös pysyvää.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Melisa kirjoitti:

Me emme lakkoile Stumpissa vaan lopetamme tupakoinnin loppuiäksi.
    Se tuntuu varmaan monesta vaikealta sjatukselta alussa, kun tuntikin on vaikea aika olla polttamatta. Vko ja muut konkarit esimerkillään haluavat todistaa, että  savuttomuus on myös pysyvää.

Vaikea ja mahdoton ajatushan se oli. Minua auttoi asenne, että tänään ei polteta ja se ajatusmaailma sopii nyt tänäkin päivänä.

• Minä opettelin vasta aikuisiällä liikkumaan, päälle kolmekymppisenä ja pudotettuani rutkasti ylipainoa edeltävästi. Nyt harrastanut crossfitiä kohta 1,5 vuotta ja edes se juoksutreenien aikainen hiipuminen ja vinkuva hengitys ja vajaat keuhkot ei ole saaneet muutosta aikaan kuin ajatustasolla. Nyt on kuitenkin muutoksen aika. Toivon että treeni-into ajaa herkkuhimojen lisääntymisen edelle, mutta en pidättele hengitystä odotellessa... :D
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.