Moii

Voisiko joku jelpata. Oon 38v. Ja 15vuotiaasta asti tupakoinut . oon monesti yrittänyt lopettaa onnistumatta. Nyt oon aatellu et pakko lopettaa ennenkö terveys lopullisesti menee... Aamut on pahimpia tai se tilanne jos huono päivä ja menettää esim. Hermot niin yöhön tilanteeseen kun lähtöisin jonkun niksin etten ole heti menos röökin ostoon. Eli ns. Miten saan pääni pidettyä kasassa etten sorru tupakkaan?

Viestejä yhteensä

• Hyviä kysymyksiä, vastauksia niihin löytyy täältä palstalta. Itselleni oli välttämätöntä käyttää ns. korvaustuotteita alkuun. 
  • Minäkin tarvitsin korvaushoidon.
    Mutta ensiksi motivaatio kohdalleen: Minä Haluan lopettaa!
    Pysy foorumilla. Täältä saat paljon apua ja tukea.
    image
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Varmaan ensin kuitenkin olis saatava syyt kohilleen. Miksi haluat lopettaa ja mitä odotat tapahtuvan, kun olet savuton. Minkälainen elämä sua odottaa savuttomana?
    Sitten se the Päätös olis tehtävä. Vähän kannattaa miettiä hakeeko lääkereseptin esim. Champixiin, ottaako korvaustuotteita käyttöön vai lopettaako ihan luomuna.
    Alkuun lopetus on fyysistä, mutta kun lopetusoireet alkavat helpottaa, työ muuttuu enemmän psyykkiseksi. Ajatusten ja asenteiden jumppaamista.
    Yksi hyvä keino on käyttää tätä foorumia paitsi lukemiseen, myös kirjoittamiseen. Parasta terapiaa ikinä.
    Tsemppiä lopetukseesi!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.