Vertaistukea kiitos!

Iik, yli kaksi savutonta kuukautta takana ja nyt tällainen päivä!!

Viestejä yhteensä

• Iik, yli kaksi savutonta kuukautta takana ja nyt tällainen päivä!!
  • Perkele, mikä helvetti tässäkin nyt on. Kirjoitin aika pitkän postauksen ja kun lähetän sen niin näkyy vain kaksi riviä ainakin mulle. No pointti lienee kuitenkin selvä: kaunis kesäpäivä ja tupakkaa tekee mieli vimmatusti! Eikä tän keskustelupalstan pykiminen auta asiaa hirveesti 
  • Niin, jotenkin tässä päivässä yhdistyy useampi houkutustekijä: kaunis ja raikas ulkoilma, jossa olisi kiva sauhutella, pullo olutta ruohikolla istuskellen, lapset muualla...Huh.
  • Sanopas kuule muuta. Itselläni on nyt n. kolme viikkoa takana ja tänään on ollut ihan kauheaa. Kävin pitkällä pyöräilylenkillä ja kun palasin lenkiltä niin mieliteot alkoivat eivätkä meinaa loppua millään. Olen yksin kotona ja nyt olisi ilman sosiaalista painetta kiva hetki vähän rentoutua tupakalla...

MUTTA ei. Se on kaikki valhetta päässäni. Tupakka maistuu hirveältä, kurkku tulee karheaksi, nikotiini humahtaa päähän ja kohta kaikki on kuten ennen, jos antaa mieliteolle vallan. Tupakkaa ei ole olemassa ja sitä ei todellakaan tarvita pilaamaan tätä päivää. Ei todellakaan.
  • Hei peterra! Kiitos ja just hyvä että olit täällä jakamassa tän tuskan :) Lueskelin juuri yhtä toista ketjua (Tupakka, ainoa ilo), jossa olit kirjoittanut hyviä pointteja, kiitos niistäkin. Kyllä mua ainakin tämä palsta auttaa näissä hetkissä. Siitä ketjusta kopsasin omasta tekstistäni tämän kohdan:

" Mulla usein tupakoinnin nautinto liittyy hyviin hetkiin, ja omaan aikaan (olen pienten lasten yksinhuoltaja), jos on kivaa ja meno päällä, on vaikea olla polttamatta. "

Eli tästähän tänäänkin on kysymys. Ihana ilma, loma, hyvä mieli...meno päällä, no, kai sitä edusti se yksi olut :D

On muuten kornia, että just tollainen raikas kesäinen ilma antaa sysäyksen röökinhimolle, että just sen parhaan ilman nyt sitten haluaisi pilata! 

Tsemppiä sullekin. Joku päivä sen sisäistää että mikään tilanne ei vaadi tupakkaa. Mutta se avautuu vain jos ei polteta sitä ensimmäistäkään!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.