Elokuu -17 lopettajat

15253545658

Viestejä yhteensä

• Onnea kahdesta kuusta PoreT ja Maria72!!! 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Täällä paukkuu 2 kk. Onnittelut poreT ja Maria72.  :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Täällä poterossa paukkuu oikein olan takaa ;) mahtisuuret onnittelut kaikille kaksi kuukautta saavuttaneilla!

Viimeinen tupakka 29.6.2016!
  • Onnea PoreT ja Maria72. Näin vaan mukana kiikutaan kuten alussa päätettiin :)

Oon tässä ajatellut asiaa niin kuten joku viisaasti joskus sanoi että jokainen polttamaton tupakka on voitto. Ja on niitä polttamattomia kertynyt. 

Toivon mukaan suunta olis parempaan tästä lähtien. Mulla oli aika stressaava viikko töissä juuri pääsin kotiin. Kyllä sitä tupakkaa kaipas monessa kohtaa mutta nyt se fiilis on kääntyny siihen että olispa ollut turha polttaa. Se on ehkä totta että se polttaminen lopulta vaan lisää sitä hermostuneisuutta. 

Mahtavaa että on raskas viikko takana ja ilman tupakkaa. Koukkasin matkalla jääkaappiin uuniperunoita, lehtipihvit ja graavilohta...ja jos siihen lisäis vielä pari bisseä :) ihan vaan palkinnoks.
  • maria72 Oulun lääni
    Kiitos kaikille. On tää huippua. Ja tosiaan se tunne kun huomaa, että pahimpien hetkien jälkeen tupakatta oleminen onnistui ja olo on hyvä, sata kertaa parempi kuin että olis mennyt vetaseen savut. Tilanne ei varmasti olisi parempi ja päällä olis v...tus poltetusta tupakasta. Kyllä tällä tiellä on nyt sitkeesti tarkoitus pysyä:-) Ja Tumppaanko, palkitsepa vaan ittes ja hyvällä omalla tunnolla!!
  • PoreTPoreT Pohjois-pohjanmaa
    editoi lokakuu 13
    Kiitokset myös täältä kaikille ja onnea muillekkin merkkipaalun saavuttaneille. Kyl tässä vähän taas on vaaka kallistunut voitonpuolelle toivotaan, että  suunta säilyy.
    Hyvältä kuulostaa @Tumppaanko palkinto meny ;)
  • Täytyypä oikein ääneen ihmetellä miten pääsi käymään. Olen ottanut päivän ensimmäisen imeskelytabletin aamulla kun olen lähtenyt ajelemaan töihin. Tabletteja on kulunut päivästä riippuen 2-6 kpl. Perjantaina 13.pv tajusin jossain vaiheessa iltapäivää että aamutabletti oli jäänyt ottamatta. Ja sen jälkeenkään ei ole tullut tarvetta tableteille. Eli olikohan tämä nyt tässä: korvaukseen ei ole enää tarvetta? Varmuuden vuoksi en vielä lähde hävittämään noita korvaustuotteita.
  • Varmasti se alkaa olla parempaan päin. Oon kanssa huomannu et välillä sitä unohtaa käyttää. Ei niitä tosin hävittää kannata että on sitten jotain käden ulottuvilla jos huono hetki iskee.
  • LilacLilac Pk-seutu
    Onnittelut Maria72 ja PoreT! :) Ja aiemmin minulta jäi huomaamatta myös Liisa_Tuulikki. Onnittelut sinullekin! :)
    Ilman ainuttakaan savuketta on mullakin kulunut tämä parin kuukauden mittainen aika.
    Tässä poterossahan oli toinenkin Maria ja meillä oli sama lopettamispäivä. Miten sinulla Maria on sujunut viime ajat?
    Raikkaan syksyn toivotuksia kaikille täällä!
  • Onnea kahdesta täydestä Lilac  :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.