Syyskuu 2017 lopettajat

1356713

Viestejä yhteensä

• Ja tosiaan lopetin viime yönä. Pitkästä aikaa taas täällä. Lopetin kun täytin 28. Niin tein nyt.
  • No niin alkaa syyskuullekin kertyä lopettajia. Hieno juttu.
  • neminemi Tampere
    Uutta yritystä savuttomaksi ! ei helppoa mutta mahdollista.
    46 vuotta polttanut

• divaD Pirkanmaa
    Sisilisko89 kirjoitti:
    Ja tosiaan lopetin viime yönä. Pitkästä aikaa taas täällä. Lopetin kun täytin 28. Niin tein nyt.

Mulla alkoi kans heti kun lopetin, niin flunssa. Kurkkukipua ja pientä nuhaa piti reilu viikon.

Kolmas viikko lähti Champixia tänään. Vieläkin tulee huono olo hetki sen ottamisesta, mutta minusta pahoinvointikohtaukset ovat vähän lyhentyneet.

Muuten paha sanoa fiiliksistä mitään, kun 13 tunnin päivä takana, klo 22 kotona.

Mutta Quit Tracker ilmoitti, että ihan just tulee 10 savutonta päivää täyteen, jes!
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervetuloa BroncoBilly ja Sisilisko89. Oletteko molemmat paluumuuttajia? Billyn muistan ja hämärä kuva olis sisiliskostakin???
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Eka savuton aamu taas.tuntuu ettei herää ollenkaan kun ei mene tupakalle.mutta en mene! Laastari vaihdettu ja purkka suussa...mutta vielä on muistissa eilisen päivän kurkkukipu ja muut ärsyttävyydet mitä tupakan poltto aiheuttaa...toivottavasti ei unohdukkaan pitkään aikaan. Mutta alkaapa palata mieleen sekin miten hankalaa on pysyä polttamatta...nyt täytyy onnistua etten kohta ole taas samassa jamassa!
  • Minua alkaa tosissaan tuituttaa tämä jatkuva lopettaminen ja nämä karmeat olotilat. Nyt saa vissisti olla viimeinen kerta kun lopetan! Neljäs päivä eikä yhtään tee mieli tupakkia  :#
  • Haluan nyt tuoda välillä jotain positiivistakin ilmi, enkä vain ainaista potutusta: ostin marketista vähän laadukkaampia perunoita, sikliä, ja voi taivas että niistä tuli hyvä tuoksu keitettäessä! Ihan ihmettelin, että tuoksuuko oikeasti keitetyt potut noin hyvältä. Sekin on hyvä, että ruoka on alkanut maistua. Yhtenä syynä tähän lopetukseen kun oli huoli omasta laihtumisesta. Vuodessa paino on laskenut 12 kg ja olin alkujaankin laiha kuin lapin kurki. Esimies, entinen ketjupolttaja, kannusti, että elä nyt laske kaloreita, vaan mätä ruokaa minkä jaksat. Liikuntaa kun lisää, niin ei ainakaan pötsi pääse kasvamaan. 
    Kävin ostamassa nikksilaastareita, kun en oikein osaa tai tajua annostella oikein purkkaa ja sumutetta. Tupakkapirun torjuntaan ei voi olla liikaa aseita!
  • Muistan ton ekan tuoksun minkä huomas...sulla se oli nyt perunat ja mulla se oli huuhteluaine  :) Mulla kanssa maistuu ruoka paremmin ja tuntuu että treenit on kulkenu paremmin. Tosin viimeaikaiset uniongelmat on hyydyttäny niitä mut noin pääsääntöisesti. Ekat kaksi viikkoa mätin kaikenlaista iltaisin mitä ennen en niin syönyt...pullaa, leivoksia ja kaikenlaisia majoneesi"salaatteja"...peruna, italian yms. On ne nyt vaan hyviä. Painoa on nyt 6 viikkoon tullut 1,5kg lisää mutta kun oon 190 pitkä niin ei oo paha. Ja jos sullakaan ei oo paino-ongelmia siihen suuntaan niin anna mennä vaan ja hae sitä korvaavaa mielihyvää herkuista. Mä oon nyt joutunu gluteenittomalle ruoalle niin ekalla viikolla hakemalla hain gluteenittomia herkkuja ja löysin riisipiirakat. Oon sitten vetäny pussitolkulla niitä iltapalaks. Kymppi painoa joksikin aikaa lisää on paljon parempi kuin seuraavat 20 vuotta käryttää.
  • Selvisin "työ" päivästä mainiosti ilman tupakkaa.mutta mulla tuntuu pahin oire tässä olevan väsymys. Millään ei jaksaisi mitään. Aion kyllä tarkistaa veriarvotkin ettei olis raudan puute kun syön aika huonosti. Huomenna siis verikokeisiin niin selviää sekin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.