Syyskuu 2017 lopettajat

1246789

Viestejä yhteensä

• MikkoL Keski-Suomi
    Itsellänikin ollut tuota väsymystä liikkeellä jo toista viikkoa, ei tunnu jaksavan oikein mitään, johtuuko tupakoinnin lopetuksesta vai keuhkokuumeesta jonka sairastin muutama viikko sitten. Alkuun laitoin tupakoinnin lopettamis päivän 10.9. 2 päivää meni niin, johan sitä tuli kauppa reissulla aski ostettua, 8 savuketta tuli askista poltettua, loput savukkeet heitin roskiin, piti oikein kastella koko aski, ettei tule kaivettua sitä sieltä. Uusi lopettamis päiväni on 13.9, jes huomenna tulee viikko ilman tupakkaa. Yhden "oudon" asian olen huomannut näillä 2 lopettamis kerralla. Ekalla kerralla nuo kaksi päivää oli tosi tuskasta, aamut tosi pahoja, kun tällä toisella kerralla ei juuri mitään mielitekoja tupakkia kohtaan. Vaikka kummallakin kerralla käytän nikotiini purkkaa ja pastilleja. Olen myös ottanut käyttööni tuon Quit Trackerin, kelpo sovellus tupakoinnin lopettamisen seuraamiseen.
  • neminemi Tampere
    Ensimmäinen viikko takana ilman suurempia vaikeuksia " niitä odotellessa "  B)
    46 vuotta polttanut

• editoi syyskuu 20
    Mulla oli joku aika sitten jalassa haava joka ehti vuotaa nelisen tuntia ennen kuin huomasin sen vaatteita vaihtaessa; housunlahje veressä ja sukka ja vielä tuli verta.no 7 tikkiä tarvittiin.kun on luonnostaan siinä ja siinä veriarvot niin mietin voisko se aiheuttaa tän väsymyksen.no huomenna se selviää.kauaa ei kyllä kestä tätä hirveää oloa.väsyttää, heikottaa, päätä särkee, huimaa.kävi mielessä jo kokeilla korjaako tupakka olon.onneksi sentään en kokeillut...
  • Tervetuloa uusille lopettajille! :)

Minulla väsytti tosi kovasti ensimmäisten kk aikana, olin kuin "nukkuneen rukous" :open_mouth: 
    Hellitti kyllä sitten pikkuhiljaa.

Tsemppiä kaikille! :) Oloja tulee ja menee, päivä kerrallaan eteenpäin. Pitemmälle ei tartte miettiä.

-Olivinia

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • No niin.lipsahti sitten.eikä kohentunut olo yhtään.päin vastoin.no en minä tästä lannistu.se oli se yksi ja enempää ei tule!
  • Taistelua on ollut tämä päivä, hirveä hötäkkä töissä. Ennen olisi mennyt toista toppaa mallua tällaisena päivänä. Sinnittelin ja sinnittelin, tunti kerrallaan, kahviin asti, lounaaseen asti jne. Purkkaa ja sumutetta meni isolla jatkuvalla syötöllä. Mutta enpä polttanut! Mieli teki hirveästi..ei ollut yhtään helppoa eikä ole mieliala kovin korkealla. Tuskin huomenna on yhtään helpompaa. Olen nyt koettanut takoa umpiluiseen kallooni ettei se malboron kiskominen tee päivästä yhtään parempaa kuitenkaan. 
  • kissanminttu kirjoitti:
    No niin.lipsahti sitten.eikä kohentunut olo yhtään.päin vastoin.no en minä tästä lannistu.se oli se yksi ja enempää ei tule!
    No nyt sen sitten tietää. Tuota olen itsekin miettinyt tässä matkan varrella että auttaisiko se yks. Hyvä huomata että ei.
  • divaD Pirkanmaa
    Mulla tuli viime yönä unihalvaus. Vanha tuttu vuosien takaa. Kamala kokemus. Onko kellään Champixin käyttäjistä tullut tota? Vai johtuisko vaan stressistä, eikä lääkkeestä?
  • Aamulla duuniin mennessä meinasin ajaa hirveen pahki. Säikähdin aivan helekkaristi ja piti pysähtyä..ensiksi kävin hanska- ym. lokerot läpi ettien tupakkia. Nikotiinipiru kuiskutteli, että nyt pitää käydä ostamassa tupakkia kun oli näin kriittinen hetki. Mietin ja pohdin siinä ajellessani että mitä teen. Ajelin kuitenkin suoraan duuniin, enkä pysähtynyt huoltsikalle tupakinostoon. Piru sanoi että se helpottaa, järki sanoi että se vaan pahentaa kaikkea. Tuolla toisessa ketjussa joku totesi, että ei kannata ostaa vain yhtä askia vaan kottikärryllinen kerralla, ne menee kuitenkin kaikki. Itseni tuntien juuri näin tulisi käymään. 
    Laastarikin pirulainen irtosi ja olen kärsinyt kaikkia maallisia tuskia,,mutta enpä ole polttanut! 
  • En tiedä lukeeko kukaan minun viestejä tai kiinnostaako minun kirjoittelu ketään. Anyway, viikko ilman tupakkaa, 120 malboroa ja 7x6,80€ säästynyt. Minulle tämä on iso saavutus, mutta tämän keskustelupalstan tuoma hyöty nyt on ainakin minulle ollut aivan olematonta. Ehkä vanhat jäsenet ei halua keskustelua uusien kanssa, koska olemme niin epävarmoja ja meitä tulee koko ajan lisää. Uusia syyskuulaisia lopettajia en ole ole oppinut vielä tuntemaan. Oli miten oli, tänään en ole polttanut. Enkä lähde tänään ostamaan tupakkaa. Tack, amen.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.