Syyskuu 2017 lopettajat

1235713

Viestejä yhteensä

• Usko tai älä niin kyllä kiinnostaa. Itsekin olen käynyt lukemassa kaikki uudet viestit tuli ne mihin ketjuun tahansa. Oon myös huomannu että mulla ainakin jo vaan tästä kirjottelusta on hyötyä.

Ei oikein tälle syyskuulle ole löytynyt lopettajia tai ainakaan aktiivisia kirjottelijoita niin siirry ihmeessä tuonne elokuun puolelle. Ei se varmasti ole niin tarkkaa. Ja siinä kohtaa kun ollaan oltu vuosi polttamatta niin kuka niitä kuukausia muistelee  :) Elokuun ketjuun on osunut monta lopettajaa niin siellä on riittänyt juttua. Ehkä hieman turhaankin urautuu niin että pitäisi pysyä niissä omissa poteroissa.

Ja kyllä ne vanhat pitkäänkin polttamatta olleet tuntuu käyvän. Toki huomattavasti harvemmin varmaan ku ei se rööki enää niin mielessä pyöri. Ja siihen mekin pyritään vaikka vielä ei oo päästy. 
  • BroncoBilly Kajaani
    editoi syyskuu 22
    Kiitos vastauksestasi "Tumppaanko". En sentään ihan tyhjille seinille puhu.  Duunissa kun muut kävi aamutupakalla, niin menin sinne mukaan norkumaan. Kysyivät where is youre cigarette. Vastasin että siellä Nesteellä se on ja saa vieläkin olla. 
    Jos nyt vielä sen verran avaudun, että salmiakkia, sisua tai pantteria tekee mieli, mutta ei saa syödä kun lääkäri kielsi korkean verenpaineentakia. Äh!
  • maria72 Oulun lääni
    Elokuun poterossa saa varmasti vierailla. Siellä on kyllä mukavan aktiivista porukkaa. Ja sen verran vähän aikaa on meilläkin lopettamisesta että varmaan saa kommenttia ja tukea. Ei muuta ku isosti tsemppiä!!
  • Minä käyn päivittäin lukemassa uusien lopettajien juttuja, ja välillä kommentoinkin ilman muuta. Eli minua kyllä jutut kiinnostaa! :)
    Toki kun pitempään ollut polttamatta, ei niin aktiivinen täällä ole enää. Niin vain ainakin minulla käynyt, ja ajan myötä voi käydä muillekin.

Tsemppiä kaikille uusille lopettajille, hyvän päätöksen olette tehneet! Päivä kerrallaan eteenpäin savuttomana.

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Kaikki uudet viestit luin tällä istumalla. Tarpeellinen on tämä palsta minulle edelleen ja uskoisin näin olevan huomennakin.
  • Kyllähän sitä tulee päivittäin käytyä viestit lukemassa, vaikka harvemmin mitään kirjoittelen tai kommentoin.
    Jotenkin kiinni jäänyt tähänkin, onneksi kuitenkin tupakasta irti päässyt. Tämä vähemmän vaarallinen koukku :)
  • En pidä tätä minkäänlaisena koukkuna.
  • neminemi Tampere
    Ilman tätä vertaistukea omat yritykset lopettamiseksi kaatuneet yleensä 1 vuorokauden aikana.
    46 vuotta polttanut

• Tänään on ollut vähän helpompi päivä. Kaikenlaisen pienen tekemisen merkeissä ilman stressiä. Lisäksi vetelin hirsiä pariin otteeseen, kun yöllä nukkuminen tuntuu kovasti vaikealta. Nukahdan kyllä hyvin, mutta heräjän sitten pyörimään. 
  • neminemi Tampere
    Itsellä sama huomio, kaikenlainen touhuaminen mukavien asioitten kanssa vie huomion pois riippuvuudesta siis pysyy ajatuksista pois eikä ole ongelmia. Pahimmat hetket osuu aamukahvin nauttimiseen kun tulee kaipuu tupakkaan ja se minulle on vaikea hetki josta yleensä on repsahdukset alkaneet.
    46 vuotta polttanut

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.