Syyskuu 2017

2

Viestejä yhteensä

• LilLil Tampere
    Heissan! Täällä "ekaa kertaa" lopettanut, vasta pari päivää ilman tupakkia, mutta tota sumute on ollut käytössä. Vaikuttaa ihan ookoolta, vaikka ekakerta yllätti ihan totaalisesti  :D kauhea räjähdys suussa, varmaan vielä hengitin ja nielin sitä nestettä, varmaan oli upea näky kaupan pihassa. Ei todellakaan mennyt niinkuin siinä mainoksessa  :trollface:  Olen aina ollut vähän skeptinen noiden nikotiini tuotteiden kanssa, onko mielipiteitä asian suhteen?
    Toivon kaikille tsemppiä! 
  • Onko tästä ryhmästä lähteny porukka kun ei ole kuin kaks sivua enää? ?
    Mulla myös Lil sumute ollut viimeiset 3viikkoa mutta nyt kävi niin että pitää vaihtaa se takas nappeihin. Mulle tuli kaikki ne sivuoireet mitä pakkauksessa lukee. Ollut saikulla kaks päivää oksettavan olon ja perästä kuuluu.. saanu ravata vessassa. Ehkä liikaa käyttänyt mutta lääkärin mukaan toiset herkempiä saamaan oireita. Aika paljon suihkeessa kaikkea keinotekoista mukana että harmittaa kun koin sen parhaaksi korvikkeeksi. Aamuisin todella hyvä kun se vaikuttaa samantien niin ei ehi lanka alkaa punottaa. Saa rauhassa aamukahvit juoda ja valmistautua töihin.
    Pitää nyt pääasiassa napeilla mennä ja ottaa vaikka vain aamuisin tuota suihketta.

• Lil kirjoitti:
    Olen aina ollut vähän skeptinen noiden nikotiini tuotteiden kanssa, onko mielipiteitä asian suhteen?
    Miksi pitkittää nikotiiniriippuvuutta nikotiinilla - tätä yhtälöä en koskaan ole oikein tajunnut. Mutta jokainen tyylillään, pääasia että on polttamatta. Lykkyä Lil!
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Minulla auttoi 40 vuoden tupakoinnin jälkeen viekkareihin. Siis purkkaa käytin aika kauan. Puolisen vuotta.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Terveyshuolia, onhan siinä henkinen ja fyysinen riippuvuus. Toiset on enemmän nikotiinista riippuvaisia kuin toiset tavasta polttaa enemmän riippuvainen. Itellä ainaki ollu sellanen ajatus että ensin päästävä tavasta eroon ja sitten nikotiinista. Onnistuuhan ne jptku suoraa mitään käyttämättä ja hieno asia ! 
  • Oikeata tapaa lopettaa ei ole. Pääasia että lopettaa, jokaiselle kunhan löytyy se oma keinonsa.
    Itse olen elämäni aikana kokeillut varmaankin kaikki keinot, ja lopetustavasta riippumatta ratkennut polttamaan uusiksi. Nyt lopetin ilman korvaushoitoja ja tuntuikin yllättävän hyvälle niin, passasi minulle. Enkä ole koskaan ollut näin pitkään savuton sitten tupakoinnin aloittamisen.  B)
     En olisi ikinä uskonut että näin "luomuna" onnistun, se ei ollut koskaan edes vaihtoehto minulle. Nyt en ota enää koskaan henkostakaan. :)

Mukavaa savutonta syksyä kaikille ja tsemppiä! :)

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • neminemi Tampere
    Kovin on hiljaista ? Onko vielä lopettaneita ?
    46 vuotta polttanut

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi lokakuu 9
    Tervetuloa Lil lopettamaan!
    Toisia korvikkeet auttavat alkutaipaleella, toiset haluavat äkkiä pois nikotiinista. Henkilökohtainen asia kaikkiaan. Fyysinen riippuvuus nikotiiniin menee ohitse nopeammin, tapariippuvuus hitaammin. Alkujaan monet ajattelevat, että se on nikotiinin himoa, kun äkkiä jossain alkaa pittkänkin ajan päästä tekemään  mieli tupakkaa. Monesti se on tilanne tai tunnetila, jonka aivot tulkitsevat tupakan kaipuuksi.
    Pysy Stumpissa, kirjoittele ja lue myös vanhempia ketjuja. Aina täällä joku sulle kommentoi.
    Tsemppiä!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Neljäs maanantai ilman tupakkia..ei oo helppoa vieläkään. En jaksa erityisemmin yksilöidä mikä kaikki on pielessä, ainakin minun koko olotila ja mieliala. Koetan taistella tämän illan polttamatta.
  • On tainnut kuulua useammastakin suusta että kuukauden paikkeilla tulee vaikea hetki ja niin se taitaa olla. Mulla hävis osa yöunista 3 viikoksi. Oli todella paska fiilis kellon ympäri mutta viime viikko oli jo parempi ja nyt vaan toivotaan että se jatkuu. Kaikki väittävät että tää kärvistely on lopulta sen arvoista niin pakkohan se on kokeilla :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.