Syyskuu 2017

13»

Viestejä yhteensä

• maria72 Oulun lääni
    Joo, voin kyllä alleviivata että jonkun moinen tötterö kasvoi otsasta tuossa kuukauden paikkeilla ja sen jälkeenkin. Alku oli ihan siedettävä. Pari viikkoa oli jopa rauhallinen ja seesteinen olo. Sitten just joku neljä-viis viikkoa niin johan pukkaa epätoivoa. Alkoi tulla olo, että ei tässä ole m i t ä ä n järkeä. Piti keskittyä kaivamaan hyviä puolia lopetuksesta. Mutta niin se vaan meni ohi. Ei vieläkään helppoa ole mutta parempaan pin mennään. Pysy lujana Broncobilly!!
  • Juutas mitä hulluja ajatuksia Marlboron herttua mulle syöttää: huomenna duunissa joudun (pääsen) työhaastatteluun lähiesimiehen tehtävään..tämähän vaatisi oikein  hermosauhut tai ainakin muutaman neuvoa antavan perstupakin. Tärkeä ja vastuullinen tehtävä vaatii henkilöä joka vetää erityisen paljon tupakkia - niinhan ne kaikki muutkin johtajat kiskovat mallua pää punaisena. Vielä tämä piru mulle esittää lyhintä reittiä lähimpään tupakkia myyvään kauppaan, ja näyttää kellosta miten kauan se on vielä auki. Karkotu piru! En lähde mallun ostoon! Tupakilta haisevia ei palkata esimiehen tehtäviin! Usko nyt jo.
  • Kaks viikkoa täynnä eilen... Fyysisesti ihan ok, psyykkisesti ei: tais alkaa se vaihde jonka takia tätä lopettamista oon siirtänyt -_- Psyykkinen riippuvuus... Tänään ja eilen itkettänyt useita kertoja, sellainen orastava depis olo vaikka tiedän että johtuu tuosta lopettamisesta. Blaah... Melkoinen sijaistoiminto oli koko rööki ja polttaminen... 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.