Eroon savukkeista champixilla..

Moikka.
Olen polttanut kauan...kymmeniä vuosia. ja lopetus yrityksiä todella paljon.
minulla on ollut champixit "varastossa" odottamassa. Viime keväänä aloitin kuurin ohjeen mukaan ja parin viikon päästä huomasin olotilassani ei niin hyviä muutoksia...alakuloa..mikään ei oikein sytyttänyt...keskittymisvaikeuksia...uneliaisuutta..
Joten lopetin champixit siihen ja jatkoin polttamista.
Nyt pari viikkoa sitten aloitin kesken jääneen uurin uudelleen mutta pienensin annokset ½ aamuin illoin.
Tupakoinnin lopetin toisena champix päivänä ja savuttomuus jatkuu. Mitään erityisempiä oireita champixista tällä annokstuksella ei ole ollut..jos ei kummallisii unia oteta huomioon. Energisyys on huomattavasti lisääntynyt...yöunien pituus lisääntynyt..
Sen rahan mitä olen laittanut savukkeisiin  olen nyt laittanut joka viikko säästöpurkkiin ja oikein näkösälle:)
Minusta tuntuu että minun tupakointi loppui tähän...

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 24
    Tervetuloa Stumppiin tambi! :) Hienosti kuulostaa nyt toisella yrittämällä lähteneen käyntiin, hyviä vaikutuksia jo monia. Nyt vain päivä kerrallaan eteenpäin ja hyvä tulee. Täällä Stumpissa kannattaa käydä, lueskella ja kirjoitella. Syyskuu 2017 lopettajat- ketjukin täältä löytyy, liity vaikka siihen mukaan! :)
    (Taitaa löytyä "Harkitsijat"- osiosta jostain syystä..)
    Hyvää vertaistukea.

Kovasti tsemppiä, savuttomuus kannattaa varmasti!

-Olivinia

5.8.2016 katkaisin 28 vuoden tupakointiputken :) Pysyva elamantapamuutos numero 1.
    8.8.2017 alkoi ylipainon karistaminen ja painonhallinta. Pysyva elamantapamuutos numero 2.
  • Tervetuloa tambi? Täällä meitä on muitakin joilla on kymmenien vuosien tupakointi ja useita lopettamis yrityksiä takana. Itse ehdin tupruutella yli 40 vuotta mutta olen päättänyt että nyt riittää. Viime yönä poltin, onneksi vain unissani. On ollut helpompia ja vaikeampia päiviä mutta sen olen päättänyt että tupakointi ei ole enää vaihtoehto. Tilannettani hieman hankaloittaa se että mies polttaa edelleen. Mutta ehkäpä hänen vuoronsakin tulee.
  • Terve Stumppaajat. Toinen Champix-aamu tänään. n. 35 vuotta pössyttelyä ja lukuisia "lakkoja" takana, katsotaan kuinka lähtee tuolla lääkkeellä. Kohtalaisen vilkas uni-yö. Fiilikset aika korkealla, aamulla ei tarvinnut ensimmäisenä rynnätä tupakalle ja se aamun eka maistui itseasiassa tosi pahalle.
    Ei voi sanoa että päivä kerrallan, tunti taistellen tässä mennään vielä näin alkuun.
  • Tervetuloa remmin ja näin se tosiaan menee. Ekat päivät tunti kerrallaan ja sitten päivä kerrallaan. Nyt parin kuukauden kynnyksellä on alkanut laskea viikoissa. Seuraava etappi sitten kuukausissa  :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.