Ei se yksikään ole repsahdus

editoi lokakuu 3   Lopettaneet
Mietin pitkään, pitääkö tällaista kertoa.

Ihan oma kokemus siitä yhdestä:

Lopetin tosi kivuitta polttamisen tammikuussa.
Loppukesästä yksissä juhlisssa poltin yhden. Ei mitään tarvetta toiseen. 

Mulla stumppaamisen syyt lähinnä taloudelliset. 

Siksi mieli kirkastui, kun jostain sain tietää, että myynnissä on pikkusikareja, hintaan kolme Euroo, tai jopa alle 20 kpl !! 
Kiitos hallitus ja Sipilä.  Sikareja ei kuulemma veroteta, kuten tupakkaa..

No, niitähän piti mennä ostamaan ärrältä. Hienossa lootassa, montaa makua  tarjolla.
Aattelin kokeilla, kun päällä suhdekriisikin... ainahan syitä löytyy.

Mutta:  

Tuossa keppanan kaverina koetin polttaa.  Pikkusiggejä. Ihan tosissani. Kaljan kanssa.

Hyi hemmetti kumminkin.  Ekaa en polttanut  puolikastataan. Vaikka ois kuinka koettanut kikcsejä saada.

Muutaman bissen jälkeen yritin vanhan tavan mukaan polttaa taas.
Ei vaan maistunuit.  Loput muussasin vessan pönttöön.

Eli mun viesti oin tää:

Ei se yksikään kenenkään lopettamista tuhoa.  Jos on päättänyt ja palikat kohdallaan.

Vain oma tunne, en toisille tyrkytä, enkä suosittele.  Voimia muille.  Oli pakko kertoo.

Viestejä yhteensä

• Mä näin kanssa ton jutun pikkusikareiden hinnasta! Taisi olla Hesarissa. Tosissaan ihmeellistä tupakkapolitiikkaa.
    Mäkin "suunnittelin", että lähden ostamaan niitä.. Mutta tupakan ostaminen on tehty hankalaksi, en ehkä olis "osannut" pyytää kassalta oikeeta tavaraa..  ;)
    Se siitä. Muuten ei oo kyl ollut helppoa...
    image
  • Minulla raha ei ole päämotivaattori. En lähtisi hakemaan mitään, vaikka saisin ilmaiseksi ja joku vielä maksaisi vitosen askilta.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi lokakuu 3
    Sama täällä. Aina löytyi rahaa tupakkaan, siitä ei elämä jäänyt kiinni polttaessa. Nyt en palaisi takaisin enää. En edes rahasta. Elämä on joltain osin paljon rauhallisempaa. Taisin olla kuin Duracell-pupu ennen.
    Mut ymmärrän kyllä sua tuhkimo75. Kylä ihmisen mielessä kaikkea käy ja tuollainen kokeilu päättyi osaltasi hyvin. Sullakin jo reilu 9 kk täynnä! Se olis loitsun paikka, missäs poterossa sä pyörit?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.