Tupakan lopettaminen

rnfr Helsinki
editoi lokakuu 24   Ärsytysosasto
Vuoden ehdin päässäni pyöritellä lopettamispäätöstä, ja aina sitä siirsin johtuen elämäntilanteesta, ahdistuksesta, masennuksesta yms. Toissa päivänä poltin (toivottavasti) viimeisen tupakkani. Tupakan himo on aivan älytön ja varmasti polttaisin jos käteeni tupakan saisin! En ole siis ollut kuin vajaa 2vrk ilman tupakkaa, en ole mitään korvaustuotteita käyttänyt. En vielä ole mennyt aivan sekaisin ja skitsoksi mutta pelottaa että niin käy. 
«1

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Onko päätös periaatteellinen ettet käytäkorvuastuotteita taikka lääkettä kuten Champix? Monet selviävät kyllä ilman mitään, mutta toisille on apukeinot tarpeen.
    Mikä sun lopettamisesi movivaattori on? Raha, terveys vai mikä? Oletko kauan polttanut? Kuinka paljon poltit päivässä? Ilmeisesti askillisen, tuosta säästyneestä rahasta päätellen. Liity toki lokakuussa lopettaneisiin, saat samassa tilanteissa kamppailevista lopettajista tsemppikavereita.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • rnfr Helsinki
    Tilanteeni on sellainen että ei ehkä kannata lisää lääkeaineita tähän kroppaan tunkea. Motivaationi lopettamiseen on esimerkillisyys, terveys ja rahallinen hyötyminen. Olen polttanut vajaa 10v, poltin tosiaan noin askin päivässä. Välillä meni enemmän.
  • maria72 Oulun lääni
    Loistava päätös mfr. Liity ihmeessä lokakuisten ketjuun. Sielä on muitakin. Stumppi on itseäni auttanut monessa tilanteessa. On ollut helpottavaa kun tänne on saanut tuntojaan purkaa. Ei kukaan olis mokomia höpötyksiä jaksanut kuunnella. Itse ainakin niin täysin olen tähän hommaan käyttänyt energiaa. Mikään muu ei päässä varsinkaan alkuun pyörinyt. Ja vieläkin täällä roikun ja tulen roikkumaan. Tsemppiä alkutaipaleelle!
  • rnfr Helsinki
    Kiitos!
  • rnfr kirjoitti:
    Kiitos!
    Tarinasi kuulostaa hieman omaltani. 
    Tarvitset vakaan päätöksen sekä tämän foorumin. Niillä itse pääsin irti siitä paskasta.

Stemppiä!
    image
  • Kiva kuulla, kiitos tsempistä! Tiukkkaa tekee, joka päivä monesti pyörii tupakka mielessä.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tänne Stumppiin vaan kirjoittelemaan ja lukemaan vaikka vanhempiakin ketjuja.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • rnfr Helsinki
    Kuukausi ilman tupakkaa. Ihan järkyttää mikä määrä röökiä meni kun laskuria katsoo.
  • Suurenmoiset onnittelut ensimmäisestä savutomasta kuusta rnfr! Hienosti menee :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Tumppaanko Uusimaa
    Onnittelut ekasta kuukaudesta. Nyt vaan toista putkeen.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.