Taas aloituspisteessä

Äh.. Kai mä sitten niin paljon tykkään  tupakoinnin lopettamisesta kun en montaakaan viikkoa edellisellä kerralla jaksanut sinnitellä tupakoimattomana. Olen kesäisestä repsahtamisesta saakka päivittäin miettinyt, että kyllä pitää lopettaa, ei tässä polttamisessa mitään järkeä ole, mutta siltikin on vaan rööki palanut. Pari viikkoa sitten ostin jo Nicotinellit käsveskaan nuhjaantumaan.  Nyt olen siinä pisteessä, että röökaaminen saa jäädä historiaan. Äsken kaupassa käydessäni jätin sitten röökit ostamatta. Kyllähän mun sisäinen röökaaja kuiskutteli korvaan, että jos kuitenkin nyt ostaisit kun olet lomallakin, torstaina sitten kun menet töihin, niin sitten voit lopettaa. Just joo, tällä kertaa hiljensin sen äänen ja koitan täällä vaimentaa sitä parhaani mukaan. Ensin ajattelin, etten tule Stumppiin kun hävettää niin hitokseen omat lankeaminen, mutta tajusin, että ei mulla ole vaihtoehtoja. Täältä saa kuitenkin niin paljon voimaa ja tukea eikä täällä paluumuuttajia heitetä ulos. En tosiaan tiedä kauan tämän kertainen lopetus kestää, päivä kerrallaan teen päätöksen. Oh lord, oh lord jospa se tästä sitten... 

Viestejä yhteensä

• Täällä ei tarvitse repsahtamisia hävetä. Jotkut lopettaa kerralla ja jotkut treenaavat muutaman kerran. Lopputulos on kuitenkin sama. Jos hyviä puolia hakee niin nyt saat ensimmäiset päivät totutella lomalla. Töihin mennessä jos muutama savuton päivä takana.
  • Tervetuloa takaisin Täti Keltainen! Ja ei mitään hävettävää, niiiiiin moni meistä on ollut täällä samassa tilanteessa, että ymmärrystä riittää yli rajojen. Ollaan vaan iloisia että ilmaannuit linjoille! Tsemppiä matkaan :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervetuloa Täti Keltainen!
    Kyllä niin meistä moni tietää mikä morkkis tulee kun repsahtaa. Vaan se on nyt ollutta ja mennyttä. Rohkeahan on se, joka uskaltaa mokansa tunnustaa ja aloittaa uudelleen. Ja koska Stumppi on paras paikka lopettaa.
    Tästä on hyvä jatkaa  :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.